Absolvoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy a je spolutvůrcem systému eAdvokacie umožňujícího poskytování právních služeb prostřednictvím internetu. Je zapsán v seznamu advokátů České advokátní komory a patří mezi zakládající partnery advokátní kanceláře Mašek, Kočí, Aujezdský. Ve své praxi se věnuje zejména právní úpravě nehmotných statků (se zaměřením na autorské právo, ochranné známky, doménová jména a ochranu databází), obchodním závazkovým vztahům (včetně nekalé soutěže) a právním aspektům podnikání v prostředí internetu, a to i v případech, kdy tyto vztahy obsahují mezinárodní prvek či souvisí s aplikací komunitárního práva. K těmto otázkám se pravidelně vyjadřuje také v mediích.
Právní poradce časopisu dTest specializující se na oblast ochrany spotřebitelských práv a mediální komunikaci v rámci Občanského sdružení spotřebitelů TEST. Současně pracuje i pro pražskou advokátní kancelář. V letech 2008 - 2011 působil v právním oddělení SOS – Sdružení obrany spotřebitelů, o.s.
Internetovému podnikání se naplno věnuji pátým rokem. Pozici manažera projektu Uloženka.cz jsem přijal v únoru 2011. Při své práci pro Uloženku se snažím uplatňovat zkušenosti z řízení vlastní společnosti Fotoprim s.r.o. i zkušenosti získané z více jak 4letého působení na pozici marketingového manažera internetového obchodu Posters.cz.
Aleš Eppinger absolvoval Právnickou fakultu Univerzity Palackého v Olomouci v roce 2001. Během svého působení v advokátní kanceláři Weinhold Legal, v.o.s. absolvoval Aleš celou řadu specializovaných seminářů (např. Corporate M&A II Law School ve Varšavě). Aleš Eppinger se specializuje především na oblast obchodního práva, zejména na fúze a akvizice obchodních společností, občanské právo, právo nemovitostí, insolvenční právo a soudní a arbitrážní řízení. Aleš je partnerem poradenské skupiny Schaffer & Partner od roku 2008. Aleš Eppinger působí jako advokát České advokátní komory od roku 2005. Aleš hovoří plynně česky, německy a anglicky.
Ondřej Filip vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy v Praze – obor Informatika, a University of Pittsburgh - Joseph M. Katz Graduate School of Business (MBA). Během studia na Karlově univerzitě začal pracovat ve společnosti IPEX, kde později působil jako technický ředitel a člen představenstva. Od prosince 2004 je Ondřej výkonným ředitelem CZ.NIC. Dále působí v představenstvech sdružení NIX.CZ (Neutral Internet Exchange), Euro-IX (European Internet Exchange Association) a DNS OARC (The Domain Name System Operations Analysis and Research Center). Ondřej Filip je členem Multistakeholder Advisory Group, která je poradním orgánem generálního tajemníka OSN pro Internet Governance Forum, a zároveň je aktivní v radě ccNSO (Country Code Names Supporting Organisation) působící v rámci organizace ICANN (Internet Corporation for Assigned Names and Numbers). Ve svém volném čase hraje rád basketbal, cestuje nebo programuje opensource software.
Po ukončení filosofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci a roční pedagogické zkušenosti nastoupila jako redaktorka v Československém rozhlase v Praze. Následně pracovala na různých pozicích v několika redakcích a v r. 1994 se stala tiskovou mluvčí České obchodní inspekce, kterou je (po pauze od května 2008 do prosince 2010) i v současnosti.
Odbornice na výzkumy z oblasti médií, nových technologií a životního stylu (nejen) dětí a mládeže. Je spoluautorkou několika knih na tato témata, jako Češi na prahu nového tisíciletí, České děti a mládež jako čtenáři 2017 nebo Marketingový výzkum.
Country Manager společnosti Visa pro Českou republiku a Slovensko. Marcel Gajdoš působí na různých pozicích ve společnosti Visa od začátku roku 2006. Dříve zastával pozici Relationship Manager pro Českou republiku a Slovensko, jako i pozici Managera pro HSBC global.
Před svým příchodem do společnosti Visa působil v letech 2003 – 2006 jako Relationship Manager ve společnosti UniBank Slovakia a v období 2001 – 2003 v rámci customer service ve společnosti Well Fargo v USA. Marcel vystudoval VŠ management v Trenčíně a následně Univerzitu v Bratislavě. Získal také titul MBA.
Jakub Havrlant stojí v čele investiční skupiny Rockaway, kterou založil v roce 2013 poté, co se rozhodl odejít z postu reginoláního ředitele nadnárodní internetové skupiny a začít se věnovat naplno vlastním investičním aktivitám. Rockaway se dnes soustředí na dva hlavní druhy investic. Vstupuje do regionálních společností, které mají silnou pozici a již prověřený model, v této časti portfolia najdete společnosti jako Invia, Heureka, Chytrý Honza nebo Mall Group. Pod hlavičkou Rockaway Ventures podporuje technologické stratupy s globálními ambicemi. Budování hodnoty, hledání “out of the box” řešení a osobní zodpovědnost, to jsou jenom některé z principů, kterými se Jakub řídí. Na ty ostatní, ale i jeho vizi pro Rockaway, první dojmy z vedení Mall Group přijde řeč v rozhovoru během dopolední části programu.
Vít působí ve společnosti AGMO, a.s. od roku 2009 a od podzimu 2013 je jejím ředitelem. Před tím více než pět let pracoval jako Key account manager a vedoucí obchodního týmu v oblasti B2B ve firmách jako Van Gansewinkel nebo Activa. Je absolventem VOŠ Ekonomické v Praze.
Josef Holý má zkušenosti jak z korporátního, tak startupového prostředí. Začínal kdysi jako programátor, poté pracoval několik let v Sun Microsystems (dnes Oracle) jako Social Network Designer a nakonec spoluzaložil vlastní mobile commerce startup proactify.com. Od května 2014 je v MSD, kde založil UX oddělení, a kde je nyní zodpovědný za nové platformy pro umělou inteligenci a správu znalostí (Emerging Platforms). Ve volném čase se snaží psát o vztahu User Experience a Umělé inteligence na paralelnihyperbola.cz .
Vít je zakladatel a CEO technologické firmy Brand Embassy, která pomáhá firmám jako Alibaba, Puma, T-Mobile, Vodafone, Samsung, ZOOT a dalším zlepšovat digitální zákaznickou péči a zvyšovat prodeje. Brand Embassy s pobočkami v Praze, Londýně, Dubai, Bostonu a San Franciscu obsluhuje zákazníky ve více než 30 zemích světa na 5 kontinentech. Vítek v minulosti založil a úspěšně prodal jednu firmu a se stylem zavřel druhou. Vystudoval britskou Teesside University, žije mezi Prahou a Kalifornii a třetím rokem se učí trefit do golfového míčku.
Pavel Hrstka v roce 1999 založil internetový portál Lékárna.cz, jehož je v současné době ředitelem a jak říká: www.lekarna.cz je jeho srdeční záležitostí. V roce 2007 spustil shop Mojalekáreň.sk, která je dnes jedničkou mezi slovenskými on-line lékárnami a rozhlíží se po dalších zemích v Evropě. Úspěch on-line lékáren staví na kvalitní logistice a komunikaci se zákazníky.
Spolumajitel skupiny Pilulka, která provozuje desítky kamenných lékáren, ale zejména internetové projekty Pilulka v Česku, Slovensku, Rumunsku, Maďarsku a Rakousku. Na trhu e-ecommerce se pohybuje přes 20 let, když své jméno dříve spojoval s eshopy Kasa.cz a Hej.sk, které spoluvlastnil a řídil. Má zkušenosti s několika exity ale a investicemi do řady startupů, když stál například u zrodu Startup Yardu. Martin je předsedou předsednictva APEK.
Vystudovala Filozofickou fakultu Univerzity Karlovy (čeština – historie), studovala též teorii tance na HAMU a jógovou terapii. Profesní kariéru zahájila v Českém rozhlase, kde zastávala mj. post vedoucí odboru marketingu a styku s veřejností. Poté dva roky pracovala jako manažerka a tisková mluvčí telekomunikační společnosti Aliatel. Od roku 2002 působí ve společnosti T-Mobile Czech Republic, v současné době jako manažerka firemní komunikace. Je tiskovou mluvčí a vedle externího PR je zodpovědná i za společenskou odpovědnost firmy. V roce 2010 získala ocenění „PR manažer roku“. Má ráda tanec, psy a knihy.
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Jeden ze zakladatelů eshopu SportObchod.cz, kde stále pracuje na exekutivní pozici a snaží se o rozvojové aktivity. Stále ho baví řídit malou firmu, o které si nikdy nemyslel, že bude tak velká.
Dušan Murčo je Country manager Martinus.cz. Martinus je jeho srdcovka už od roku 2010, kedy prišiel do Martinus.sk a ako digital marketing manažér okrem iného spoluvytváral projekty Slovensko číta, Knihobežník alebo Deň neprečítaných kníh. Od minulého roku vedie českú pobočku Martinus.cz, kde sa stále stíha venovať aj marketingu a jeho najobľúbenejším projektom je momentálne Knižní výzva. Mimo práce behá, cestuje a zbiera časopisy.
Tomáš Nielsen se dlouhodobě věnuje právu informačních technologií, telekomunikací, autorskému a mediálnímu právu. Specializuje se též na problematiku závazkových vztahů při rozsáhlých obchodních transakcích a na problematiku právních vztahů k nemovitostem a bytové právo. Absolvoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze. Je členem Konzultační rady Fakulty masmédií Bratislavské vysoké školy práva a předsedou mezinárodní sekce Slovenské společnosti pro systémovou integraci. V minulosti též zastával post prezidenta Sdružení uživatelů elektronických komunikací v ČR. Byl členem pracovní skupiny Ministerstva kultury SR pro novelu autorského zákona.
Veronika pracuje v H1.cz jako vedoucí našich konzultantů. Odpovídá za řízení týmů webconsultingu a social media a spokojenost našich dlouhodobých zákazníků. Má za sebou dlouholetou praxi account managera, pracovala na mnoha projektových návrzích webů a webových analýzách.
Veronika vystudovala Fakultu managementu a ekonomiky na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Na půlročním pobytu ve francouzském Troyes získala zkušenosti s řízením projektů. Pracovala také na tvorbě webových stránek a e-marketingu společnosti BOST SK. Deset let aktivně hrála stolní tenis. Kromě toho ráda bruslí, cestuje a relaxuje čtením knih.
Před 18ti lety založil nekomerční web o zdraví Celostnimedicina.cz. Následně pro jeho financování otevřel internetový obchod Prozdravi.cz a pak následovaly další e-shopy Parfemy.cz, Hodinky.cz, Krasa.cz, Sperky.cz, Vivantis.cz, Vivantis.sk, Vivantis.ro, .... VIVANTIS a.s. zaměstnává 250 lidí a realizuje obrat 1 MLD Kč. Úspěch je dělat to, co mě nejvíce naplňuje, jak nejlépe umím...
Vojtěch Schwangmaier se v oblasti e-commerce pohybuje od roku 2003. V témže roce spustil e-shop e-pneumatiky.cz. Je absolventem Mendelovy univerzity v Brně, obor ekonomicko manažerský. Od roku 2006 působí jako ředitel společnosti ONIO s.r.o. provozující rodinu specializovaných e-shopů, mj. Rucni-Naradi.cz a Pneumatiky.cz.
Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, obor Informační management. Při studiu pracoval na rozličných IT pozicích. V období 2002 až 2005 působil jako produktový manažer ve společnosti T-Mobile Czech Republic, kde měl na starosti SMS produkty pro business segment. Do sdružení CZ.NIC nastoupil v roce 2005 a má na starosti projekt ENUM. V posledním roce a půl se zabýval zavedením technologie ENUM pro český národní prefix +420, které vyvrcholilo letos v lednu spuštěním registračního systému českých ENUM domén do plného provozu. V současné době dále pracuje na osvětě a dalším rozvoji sytému ENUM v ČR.
Více než deset let působí v prodeji a marketingu v oblasti služeb, kde nejvíce zkušeností posbíral v telekomunikacích a v zásilkových službách. Nyní 4. rokem pracuje na pozici Sales and Marketing Director ve společnosti DPD. Jeho hlavním úkolem na této pozici je mj. vytvářet obchodní a marketingovou strategii a inovovat nabízené služby podle vývoje trhu a potřeb zákazníků.
Jan je od roku 2006 výkonným ředitelem Asociace pro elektronickou komerci (APEK). V minulosti působil jako projektový vedoucí konzultačního centra Dobrý web, nezávislý konzultant nebo externí projektový vedoucí Economia OnLine. Mezi jeho zájmy patří sport a to především kopaná či golf.
Právní poradce časopisu dTest specializující se na oblast ochrany spotřebitelských práv a mediální komunikaci v rámci Občanského sdružení spotřebitelů TEST. Zároveň je členem jedné pražské advokátní kanceláře. Od roku 2008 do února roku 2011 působil v právním oddělení SOS – Sdružení obrany spotřebitelů, o.s. kde v roce 2010 také zastával pozici tiskového mluvčího sdružení.