Přehled aktuálních témat, která trápí české e-shopy
Moderuje Petr Koubský a Jan Vetyška
Panelové diskuze se zůčastní zástupci:
České obchodní inspekce - Miloslava Fléglová a Michael Maxa,
časopisu dTest- Miloš Borovička,
Martin Kasa,
Josef Aujezdský a Tomáš Nielsen
Krizová komunikace - “Komunikace s prudivým zákazníkem se zvláštním přihlédnutím k sociálním sítím”
E-commerce pohledem zákazníků
Společnost MEDIARESEARCH společně s APEK představí základní výsledky volně prodejné studie E-COMMERCE 2011, která obsahově navazuje na studii E-COMMERCE 2010. Studie přináší informace o tom, jak se vyvíjela oblast e-commerce v uplynulém roce především z pohledu zákazníků. Jak jsou Češi spokojení s online nakupováním a jak se mění jejich požadavky a nároky na e-shopy? Jaké faktory hrají při výběru e-shopu nejvýznamnější roli? Kdo jsou dnes nejsilnější hráči na trhu a k jakým změnám v této oblasti v uplynulém roce došlo? Který internetový e- shop by Češi nejvíce doporučili svým známým?
Studie problematiky českých Eshopů, H1
Personalizace v ecommerce
Představení personalizace v ecommerce. Příklady řešení, přínosy, měření úspěšnosti.
Proč firmy potřebují brand ambasadory?
Marketingově orientované firmy se dnes snaží co nejvíce zapojit své zákazníky do komunikace se značkou. Firmy chtějí být blíže zákazníkům a naslouchat jim. Některé značky jsou dokonce ochotny upravovat své produkty na základě přání konzumentů. Běžnou praxí většiny firem ale stále je, že ani neví, jak se o nich na internetu mluví a s uživateli u počítače neumí komunikovat. Vyškolení reprezentanti značky, tzv. brand ambasadoři, pomůžou jak řešit problémy zákazníků, tak je motivovat k prodeji.
Jak zvyšovat zisk pomocí on-line plateb
Představení konkrétního e-shopu case study, jak mohou rychlé on-line platby pozitivním způsobem ovlivnit fungování e-shopu
Bezkontaktní platby - Trendy, novinky, produkty
Jak bezkontaktní technologie funguje, jak probíhají transakce? Přínosy této technologie pro zákazníky, obchodníky. Jaká je situace v ČR. Zajímavé příklady a statistiky ze zahraničí. Zajištění bezpečnost.
Kam se vyvine příběh českých on-line plateb
Proč jsou tak oblíbené SMSky a dobírka? A proč pejsek, ikdyž štěká, nekouše? Jde jen o to, jak nízké náklady má platební metoda?
Zajišťujeme on-line platby za zboží a služby od roku 2004. Jaké ponaučení bychom si do eBusinessu měli vzít z úspěchu SMS v oblasti on-line transakcí?
MojeID, case studie
"mojeID je bezpečné a pohodlné přihlašování k webovým službám. Jaké výhody a přínosy uživatelům? Co přináší poskytovatelům internetových služeb a jak jej mohou využít? Jaké jsou další plány v rozvoji služby?" Pak bude v druhe casti nasledovat case study od Roberta Bosáka z firmy E LINKX o "Zavádění mojeID do eshopu Ideal Professional".
Datart.cz - Jiří Navrátil
Lekarna.cz - Pavel Hrstka
Martinus.sk - Dušan Murčo
Pneumatiky.cz - Vojtech Schwangmaier
Sportobchod..cz - Josef Mech
Vivantis.cz - Martin Rozhoň
Novinky v přepravních službách
Po čem zákazník touží, co mu lze nabídnout.
Outsourcing výdejních míst
Je osobní odběr výhodou anebo dokonce nutností? Kolik procent nakupujících využívá osobní odběr a proč je osobní odběr tak populární? Kdy je vhodné jít cestou vlastních výdejních míst a kdy raději zvolit jejich outsourcing? Jaké jsou možnosti na českém trhu v oblasti outstourcingu výdejních míst?
Právní minimum pro firmy z oblasti logistiky
V tomto bloku přednášející upřesní, resp. dále uvedou obecná ustanovení o obchodních závazcích specificky pro firmy zabývající se provozováním logistických služeb. Účastníkům budou poskytnuty informace o typických nedostatcích právní dokumentace v této oblasti a o možnostech jejich nápravy. Těžiště přednášky bude spočívat v praktické právní analýze typických problémů spedičních firem – odpovědnost za škodu při přepravě zásilky, ochrana před neplatícími zákazníky atd.
Slevy a slevové servery jako příklad aktuálního trendu. Jak pracovat s trendy, aby firmě přinesly zisk a růst? Na jaké trendy na poli e-comerce by měly firmy reagovat- kdy je reakce nutnost a kdy naopak příležitost? Co vše stojí za rozhodnutím velkých firem, jak se k trendům postavit?