Tato akce již proběhla. Další akce E-Business Forum 2025 se koná 9. 10. 2025.

Program

Témata:

I. blok: Aktuální stav a hlavní trendy elektronického obchodu
 – jak vypadá trh elektronického obchodu ve střední Evropě v roce 2009
 – co se děje nového, co nás ovlivní v nejbližších měsících
 – změní se rozdrobený trh, marže, zákony, podmínky dodavatelů?
 – marketing elektronických obchodů

II. blok: Ekonomická krize – ano, je. A jak ovlivňuje elektronický obchod
- řídíme finance elektronického obchodu
 – jak vyjednat s dodavateli výhodné podmínky

III. blok: Právní rady
- co přinese novela evropské směrnice o elektronickém obchodu
 – spotřebitelské právo
 – ochrana osobních údajů
8.30–9.00 Registrace účastníků konference, snídaně

9.00 – 9.15 Uvítání účastníků konference
                    Jan Vetyška  výkonný ředitel, Asociace pro elektronickou komerci (APEK)
                    Nikola Rafaj  programový ředitel, TUESDAY Business Network

  Panelové diskuse vede: Jiří Hlavenka (spoluzakladatel APEK a soukromý investor)

9.15 – 11.00 I. blok: Aktuální stav a hlavní trendy elektronického obchodu

9.15 – 9.45 Co jsem se naučil o elektronickém obchodu v Evropě
                       S­ébastien Monnier Director (1ere Position)

9.45 – 10.05 Rozvoj elektronického obchodování a poštovní služby
                       J­iří Štráberger ředitel odboru mezinárodní obchod (Česká poš­ta)

10.05–10.25 Jak prodat Vaši firmu – doporučení pro majitele
                        ­Frank Berger Regional Director (Corum Group)

10.25–11.10 Panelová diskuse: O in­ternetovém trhu s nadhledem
                       S­ébastien Monnier Director (1ere Position)
                       Jiří Štráberger ≈ ředitel odboru mezinárodní obchod (Česká pošta)
                       Frank Berger Regional Director (Corum Group)
                      ­Jitka Součková  mar­keting a PR manažerka (KASA.cz)
                      ­Pavlína Zábojníková výkonná ředitelka (Aukro)

11.10–11.40 Přestávka na kávu, lehké občerstvení

11.40–13.00 II. blok: Ekonomická krize – ano, je. A jak ovlivňuje elektronický ob­chod

11.40–12.00 Finanční management internetového obchodu – lessons learned
                       On­dřej Palát Executive Director (Patria Finance)

12.00–12.20 I dodavatel potřebuje prodat, aby přežil a dostal prémie!!!
                       T­omáš Bušek výkonný ředitel (Towers Consulting)

12.20–13.00 Panelová diskuse: Všichni chceme vydělat. Jak toho dosáhnout?
                       On­dřej Palát  Executive Director (Patria Finance)
                       T­omáš Bušek výkonný ředitel (Towers Consulting)
                       Ivan Varhaník eBusiness Sales Manager (GE Money Bank)
                       Gabrieal Lobodášová marketingová ředitelka (LG Electronics)
                       David Špinar ředitel (H1.cz)

13.00–14.00 Oběd & Networking

14.00–15.40 III. blok: Hlavní sezona se blíží – právní rady a bezpečnost pro internetové obchody

14.00–14.20 O bezpeč­nosti: Kolik stojí den bez funkčního e-shopu
                       D­aniel Kefer IT Security Specialist (AEC)

14.20–14.40 Vymahatelnost práva v prostředí e-business – postřehy z praxe
                       
V­áclav Schovánek advokát

14.40–15.00 Návrh nové evropské směrnice o právech spotřebitelů
                       Josef Aujezdský partner (Advokátní kancelář Mašek, Kočí, Aujezdský)

15.00–15.40 Panelová diskuse: Hlavní sezona se blíží – právní rady a bezpečnost pro 
                       in­ternetové obchody
                       D­aniel Kefer IT Security Specialist (AEC)
                       Václav Schovánek advokát
                       J­osef Aujezdský partner (Advokátní kancelář Mašek, Kočí, Aujezdský)
                       Jiří Žůrek právník (Sdružení obrany spotřebitelů)
15.40–16.30 Občerstvení & Networking

16.30  Konec konference

 >>>UPOZORNĚNÍ<<<

Registrace na konferenci je závazná, při odhlášení do 22. září  2009 jsme nuceni fakturovat storno poplatek ve výši 50 % účastnického poplatku, po tomto datu je storno poplatek roven 100 % účastnického poplatku. Do dvou dnů před konáním konference je však možné převést Vaši registraci na některého z Vašich kolegů, ve výjimečných případech i na jinou firmu. O případné změně nás prosím informujte na info@tuesday.cz