Zboží.cz je jednou z řady služeb v portfoliu české internetové jedničky Seznam.cz. Zaměřuje se na porovnávání nabídek internetových obchodů a inzertních serverů. Pomocí řazení a filtrování lze srovnávat ceny, vyhledávat nabídky internetových obchodů ve Vašem okolí a zjišťovat skladovou dostupnost vybraného zboží. Získáte informace o nabízeném sortimentu a poskytovaných službách jednotlivých internetových obchodů, jako jsou možné způsoby platby, způsoby doručení zboží apod. Naším úkolem je poskytnout co nejrychlejší a nejpřehlednější vyhledávání zboží dle uživatelem zadaných a požadovaných parametrů. Ve službě Zboží.cz je registrováno více než 24 000 obchodů a inzertních serverů nabízejících více než 70 milionů nabídek.
MojeID - Internet bez hesel a registrací. MojeID je bezplatná služba, díky níž mají uživatelé českého Internetu možnost používat pro přihlašování na různé internetové stránky a k různým webovým službám, které tuto službu podporují, jednotné identifikační údaje (uživatelské jméno a heslo). Službu provozuje sdružení CZ.NIC, správce národní domény .CZ.
Acomware je česká konzultační společnost, která se zaměřuje na e-commerce a digitální marketing. Od roku 2002 pomáhá svým klientům k dosažení vyšších obratů a zisků, zvýšení známosti značky, expanzi do zahraničí nebo k vytvoření digitálních, komunikačních a kreativních řešení. Služby společnosti využívají přední e-shopy, obchodní řetězce i výrobní firmy. V současné době pracuje v Acomware 75 lidí. Firma každoročně pořádá významné oborové konference Performance 2020, Emailing 2020 a seriál diskuzí s e-commerce lídry Eshopista.
DPD CZ je součástí DPDgroup, druhé největší mezinárodní přepravní sítě v Evropě a třetí celosvětově. V České republice je společnost DPD přední poskytovatel přepravních služeb, který s 330 zaměstnanci a 650 kurýry doručí každoročně kolem 16 milionů zásilek. Díky inovativním technologiím, expertním znalostem a výborné péči o zákazníky poskytuje DPD nejlepší zkušenost s doručením všem svým zákazníkům. Inovativní službou Predict nastavuje společnost DPD nové standardy v doručování. Zákazník předem ví, kdy mu bude zásilka doručena s přesností na jednu hodinu. Zároveň si může doručení změnit tak, jak mu vyhovuje. Jako součást DPDgroup může DPD CZ využít více než 28 000 výdejních míst Pickup napříč celou Evropou a doručovat do 230 zemí po celém světě. DPDgroup je přepravní síť společnosti GeoPost, která s pomocí více než 60 000 zaměstnanců doručuje denně až 4 miliony zásilek. GeoPost je mateřská společnost DPD vlastněná Le Groupe La Poste, která v roce 2016 vykázala tržby ve výši 23 miliard EUR.
Martinus.cz patří mezi nejznámější internetová knihkupectví v České republice. Naši zákazníci a zákaznice nás mají rádi nejen díky široké nabídce, čítající více než 150 000 titulů, 100 výdejním místům a skvělému zákaznickému servisu, ale také díky našim knihomolským projektům, soutěžím a výzvám jako jsou Knihoběžník, Knižní šifra, Knižní hrdina nebo knihomolský svátek Den nepřečtených knih. Knihy pod značkou Martinus prodáváme už celé čtvrtstoletí.
Společnost Safe Shopping nabízí nezávislý modul zákaznického hodnocení - Safe Online Reputation, který shromažďuje a analyzuje hodnocení a komentáře od Vašich zákazníků. Výsledky hodnocení jsou zveřejňovány ve formě widgetu na Vašich internetových stránkách a přes kliknutí na widget na stránce rozšířených výsledků.
Safe Online Reputation se zabývá hodnocením internetových obchodů, internetových služeb, hotelů, restaurací, wellness, podnikatelských konzultací, zdravotnických služeb a dalších.
Sofistikovaný systém Vám poskytne možnost ochrany proti neodůvodněnému hodnocení a zároveň Vám nabídne podrobnou statistiku.
Nebojte se hodnocení a zvyšte svoji důvěru díky doporučení klientů!
(Měsíční testovací verze zdarma)
STRV je česká společnost působící převážně na americkém trhu. S cílem vyvíjet mobilní aplikace pro tamější startupy založila v roce 2012 pobočku v San Franciscu. Kompletní vývoj aplikací probíhá v České republice, kde společnost zaměstnává talenty z oblasti programování a UX designu.
Časopis Chip vyšel v České republice poprvé v lednu roku 1991. Řadu let je nejprodávanějším a nejčtenějším časopisem o informačních a komunikačních technologiích. Pravidelně na 147 stranách přináší aktuální informace ze světa počítačů a digitální techniky – testy hardwaru, softwaru, reportáže z technologických výstav a praktické rady a tipy, jak řešit různé problémy související s využíváním moderní techniky. Čtenáři si oblíbili Chip především díky jeho vysoké profesionální úrovni a nezávislosti redakce. Oceňováno je také zaměření časopisu na český spotřebitelský trh. Odborníci kladně hodnotí především komplexní testy produktů, jednotlivých komponent, uživatelských programů a služeb i témata zabývající se velmi aktuální problematikou digitální hudby a videa a souvisejícími technologiemi. Nedílnou součástí každého vydání je elektronická příloha - Chip DVD s plnými verzemi vybraných softwarů.
Marketing Journal je serverem o moderním marketingu. Přináší zajímavosti ze světa trendů v oblasti marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Nabízí aktuální informace z prostředí marketingu i médií i odborné články od zkušených autorů. Během sedmi let své existence si získal věrné příznivce – denně navštíví Marketing Journal v průměru 1 500 čtenářů. S Marketing Journalem se ve světě moderního marketingu neztratíte.
E15.cz – vyvážené a přehledné zprávy na internetu. Kvalitní domácí, zahraniční a ekonomické zpravodajství je nově rozšířeno o informace z oblasti médií, marketingu a osobních financí. Oddychová část se věnuje digitální a audio-video technice.
Na Euro.cz přinášíme nepřetržitý informační a dokumentační servis profesionálům v ekonomice, politice, státní správě i samosprávě. Zakládáme si na hlubším vhledu do událostí, které ostatní média zachycují jen velmi zběžně. Věnujeme se těmto tématům: byznys, ekonomika, automotive, letectví, technologie, zdraví, architektura, design, věda s přesahem do byznysu a technologií.
Strategie, měsíčník o reklamě, médiích a marketingové komunikaci, vychází od ledna 1993 jako první časopis tohoto druhu na českém trhu. Podle mínění respondentů má tradici, vliv, kvalitu a vlastní odborné renomé. Je to titul, který ve svém oboru udává směr, standard a přináší analytický pohled. Všeobecně mají čtenáři ke Strategii dlouholetou důvěru. Jde o komplexní titul, který poskytuje orientaci a vzdělání v oboru a je pro lidi z branže nepostradatelný.
TUESDAY Business Network je nezávislá členská síť poskytující platformu pro setkávání a výměnu zkušeností technologických podnikatelů, investorů, IT profesionálů (konzultanti, média, IT firmy, inovátoři, dodavatelé a uživatelé, ...) a pro získávání aktuálních informací a trendů zejména v oblasti moderních technologií a inovací. TUESDAY spojuje Talent (podnikatelé, manažeři, inovátoři, živnostníci), Znalosti (odborníci), Kapitál (investoři, velké firmy). Umožňuje další rozvoj know-how mezi členy sdílením kontaktů, informací, zkušeností, rozvíjením dalšího businessu. Hlavním cílem TUESDAY Business Network je podporovat vznik a rozvoj malých a středních podniků, inovací a technologií v České republice a poskytovat prostor pro navazování nových obchodních příležitostí. TUESDAY Business Network vzniklo v roce 2004 a navázalo na aktivity celosvětové sítě First Tuesday - www.firsttuesday.com
Asociace pro elektronickou komerci (APEK) je sdružením více jak 400 firem, podnikatelů a odborníků v elektronickém obchodu. Asociace byla založena v roce 1998 jako nezávislá organizace, která podporuje rozvoj elektronického obchodu v České republice. Mezi členy APEKu patří největší české internetové obchody, přední softwarové společnosti a finanční instituce.
Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 4 miliony lidí měsíčně.
Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.