Tato akce již proběhla. Další akce E-Business Forum 2025 se koná 9. 10. 2025.

Partneři

Generální partner

Zboží.cz

Zboží.cz je jednou z řady služeb v portfoliu české internetové jedničky Seznam.cz. Zaměřuje se na porovnávání nabídek internetových obchodů a inzertních serverů. Pomocí řazení a filtrování lze srovnávat ceny, vyhledávat nabídky internetových obchodů ve Vašem okolí a zjišťovat skladovou dostupnost vybraného zboží. Získáte informace o nabízeném sortimentu a poskytovaných službách jednotlivých internetových obchodů, jako jsou možné způsoby platby, způsoby doručení zboží apod. Naším úkolem je poskytnout co nejrychlejší a nejpřehlednější vyhledávání zboží dle uživatelem zadaných a požadovaných parametrů. Ve službě Zboží.cz je registrováno více než 24 000 obchodů a inzertních serverů nabízejících více než 70 milionů nabídek.

Hlavní partner

MojeID

MojeID - Internet bez hesel a registrací. MojeID je bezplatná služba, díky níž mají uživatelé českého Internetu možnost používat pro přihlašování na různé internetové stránky a k různým webovým službám, které tuto službu podporují, jednotné identifikační údaje (uživatelské jméno a heslo). Službu provozuje sdružení CZ.NIC, správce národní domény .CZ.

Partneři

ACOMWARE

Acomware je česká konzultační společnost, která se zaměřuje na e-commerce a digitální marketing. Od roku 2002 pomáhá svým klientům k dosažení vyšších obratů a zisků, zvýšení známosti značky, expanzi do zahraničí nebo k vytvoření digitálních, komunikačních a kreativních řešení. Služby společnosti využívají přední e-shopy, obchodní řetězce i výrobní firmy. V současné době pracuje v Acomware 75 lidí. Firma každoročně pořádá významné oborové konference Performance 2020, Emailing 2020 a seriál diskuzí s e-commerce lídry Eshopista.

Direct Parcel Distribution CZ

DPD CZ je součástí DPDgroup, druhé největší mezinárodní přepravní sítě v Evropě a třetí celosvětově. V České republice je společnost DPD přední poskytovatel přepravních služeb, který s 330 zaměstnanci a 650 kurýry doručí každoročně kolem 16 milionů zásilek. Díky inovativním technologiím, expertním znalostem a výborné péči o zákazníky poskytuje DPD nejlepší zkušenost s doručením všem svým zákazníkům. Inovativní službou Predict nastavuje společnost DPD nové standardy v doručování. Zákazník předem ví, kdy mu bude zásilka doručena s přesností na jednu hodinu. Zároveň si může doručení změnit tak, jak mu vyhovuje. Jako součást DPDgroup může DPD CZ využít více než 28 000 výdejních míst Pickup napříč celou Evropou a doručovat do 230 zemí po celém světě. DPDgroup je přepravní síť společnosti GeoPost, která s pomocí více než 60 000 zaměstnanců doručuje denně až 4 miliony zásilek. GeoPost je mateřská společnost DPD vlastněná Le Groupe La Poste, která v roce 2016 vykázala tržby ve výši 23 miliard EUR.

Produktoví partneři

Martinus.cz

Martinus.cz patří mezi nejznámější internetová knihkupectví v České republice. Naši zákazníci a zákaznice nás mají rádi nejen díky široké nabídce, čítající více než 150 000 titulů, 100 výdejním místům a skvělému zákaznickému servisu, ale také díky našim knihomolským projektům, soutěžím a výzvám jako jsou Knihoběžník, Knižní šifra, Knižní hrdina nebo knihomolský svátek Den nepřečtených knih. Knihy pod značkou Martinus prodáváme už celé čtvrtstoletí.

Safe Shopping

Společnost Safe Shopping nabízí nezávislý modul zákaznického hodnocení - Safe Online Reputation, který shromažďuje a analyzuje hodnocení a komentáře od Vašich zákazníků. Výsledky hodnocení jsou zveřejňovány ve formě widgetu na Vašich internetových stránkách a přes kliknutí na widget na stránce rozšířených výsledků.

Safe Online Reputation se zabývá hodnocením internetových obchodů, internetových služeb, hotelů, restaurací, wellness, podnikatelských konzultací, zdravotnických služeb a dalších.

Sofistikovaný systém Vám poskytne možnost ochrany proti neodůvodněnému hodnocení a zároveň Vám nabídne podrobnou statistiku.

Nebojte se hodnocení a zvyšte svoji důvěru díky doporučení klientů!
(Měsíční testovací verze zdarma)

STRV

STRV je česká společnost působící převážně na americkém trhu. S cílem vyvíjet mobilní aplikace pro tamější startupy založila v roce 2012 pobočku v San Franciscu. Kompletní vývoj aplikací probíhá v České republice, kde společnost zaměstnává talenty z oblasti programování a UX designu.

Mediální partneři

Chip.cz

Časopis Chip vyšel v České republice poprvé v lednu roku 1991. Řadu let je nejprodávanějším a nejčtenějším časopisem o informačních a komunikačních technologiích. Pravidelně na 147 stranách přináší aktuální informace ze světa počítačů a digitální techniky – testy hardwaru, softwaru, reportáže z technologických výstav a praktické rady a tipy, jak řešit různé problémy související s využíváním moderní techniky. Čtenáři si oblíbili Chip především díky jeho vysoké profesionální úrovni a nezávislosti redakce. Oceňováno je také zaměření časopisu na český spotřebitelský trh. Odborníci kladně hodnotí především komplexní testy produktů, jednotlivých komponent, uživatelských programů a služeb i témata zabývající se velmi aktuální problematikou digitální hudby a videa a souvisejícími technologiemi. Nedílnou součástí každého vydání je elektronická příloha - Chip DVD s plnými verzemi vybraných softwarů.

Marketing Journal

Marketing Journal je serverem o moderním marketingu. Přináší zajímavosti ze světa trendů v oblasti marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Nabízí aktuální informace z prostředí marketingu i médií i odborné články od zkušených autorů. Během sedmi let své existence si získal věrné příznivce – denně navštíví Marketing Journal v průměru 1 500 čtenářů. S Marketing Journalem se ve světě moderního marketingu neztratíte.

E15.cz

E15.cz – vyvážené a přehledné zprávy na internetu. Kvalitní domácí, zahraniční a ekonomické zpravodajství je nově rozšířeno o informace z oblasti médií, marketingu a osobních financí. Oddychová část se věnuje digitální a audio-video technice.

Euro.cz

Na Euro.cz přinášíme nepřetržitý informační a dokumentační servis profesionálům v ekonomice, politice, státní správě i samosprávě. Zakládáme si na hlubším vhledu do událostí, které ostatní média zachycují jen velmi zběžně. Věnujeme se těmto tématům: byznys, ekonomika, automotive, letectví, technologie, zdraví, architektura, design, věda s přesahem do byznysu a technologií.

Strategie

Strategie, měsíčník o reklamě, médiích a marketingové komunikaci, vychází od ledna 1993 jako první časopis tohoto druhu na českém trhu. Podle mínění respondentů má tradici, vliv, kvalitu a vlastní odborné renomé. Je to titul, který ve svém oboru udává směr, standard a přináší analytický pohled. Všeobecně mají čtenáři ke Strategii dlouholetou důvěru. Jde o komplexní titul, který poskytuje orientaci a vzdělání v oboru a je pro lidi z branže nepostradatelný.

Za podpory

TUESDAY Business Network

TUESDAY Business Network je nezávislá členská síť poskytující platformu pro setkávání a výměnu zkušeností technologických podnikatelů, investorů, IT profesionálů (konzultanti, média, IT firmy, inovátoři, dodavatelé a uživatelé, ...) a pro získávání aktuálních informací a trendů zejména v oblasti moderních technologií a inovací. TUESDAY spojuje Talent (podnikatelé, manažeři, inovátoři, živnostníci), Znalosti (odborníci), Kapitál (investoři, velké firmy). Umožňuje další rozvoj know-how mezi členy sdílením kontaktů, informací, zkušeností, rozvíjením dalšího businessu. Hlavním cílem TUESDAY Business Network je podporovat vznik a rozvoj malých a středních podniků, inovací a technologií v České republice a poskytovat prostor pro navazování nových obchodních příležitostí. TUESDAY Business Network vzniklo v roce 2004 a navázalo na aktivity celosvětové sítě First Tuesday - www.firsttuesday.com

Organizátor

Asociace pro elektronickou komerci (APEK)

Asociace pro elektronickou komerci (APEK) je sdružením více jak 400 firem, podnikatelů a odborníků v elektronickém obchodu. Asociace byla založena v roce 1998 jako nezávislá organizace, která podporuje rozvoj elektronického obchodu v České republice. Mezi členy APEKu patří největší české internetové obchody, přední softwarové společnosti a finanční instituce.

Produkce

Internet Info

Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 4 miliony lidí měsíčně.

Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.