Ochotní, milí, sečtělí, originální a vždy připravení poradit - u takových prodavaček a prodavačů je radost opakovaně nakupovat. V e-shopu jejich roli zastupují popisky zboží. Píšete je dobře? Nebo zákazníky trápíte univerzálními texty, které se flákají a zákazníky odrazují? Během pár minut si ukážeme, jak můžete popisky produktů dostat na lepší úroveň a zvýšit prodej.
Head of UX & Content
Jan Ambrož je vedoucím týmu, který zajišťuje UX konzultace klientům agentury Wunderman. V oblasti UX, obsahových strategií a online copywritingu se pohybuje na volné noze i v agenturách přes 13 let. Dříve psal pro Lupa.cz a provozoval regionální online média. Školí pro Dobrý web a je jedním z garantů vzdělávacího projektu DigiAka, Akademie digitálního marketingu.
Vyplatí se vám Facebook? Ukážeme si, jak to udělat, aby vynášel víc (a nebo konečně začal) Budeme hledat nejlepší zdroje návštěvnosti ze sociálních sítí a možnosti, jak je rozvíjet. Ukážu vám taky, jak odhalit, kde investujete peníze, které se vám nevrací. Dojde na důkladné měření zdrojů konverzí, vylepšení webu pro přivádění návštěvnosti z Facebooku i otázky jako "má pro náš e-shop Facebook smysl?" nebo "neměli bychom na Facebook dávat víc nabídek?"
Data analyst
Eliška působí v týmu Social Insider, nástroje pro monitoring sociálních sítí v Ataxu Interactive. Stará se o to, aby data z monitoringu přinášela klientům užitečné informace, zabývá se vyhodnocováním a zlepšováním efektivity aktivit nebo analýzou fanouškovské základny. Dřív působila jako social media specialistka v agentuře H1.cz. Absolvovala studia nových médií na Filozofické fakultě UK.
Managing partner Pricewise ČR a Pricing idiot
Václav je Managing partnerem v konzultantské společnosti Pricewise, která od roku 2010 pomáhá chytrým firmám zvyšovat výnosy a zákaznickou spokojenost pomocí zjednodušování marketingu - produktů, ceny, prodejních procesů a komunikace. Za sebou má 15 let zkušeností práce ve finančních korporací a consultingu. Jako hlavní kritérium úspěchu firmy uznává pouze ZÁKAZNICKOU SPOKOJENOST, Na svém blogu pod přezdívkou Pricing idiot, mixuje marketing, obrázky a pravopisné chyby. Kolegové a přátelé ho popisují jako usměvavého, vždy nespokojeného pána, který vnáší do řešení problémů STRUKTURU, INOVACI a svými OBRÁZKY zjednodušuje komunikaci. V současné době prožívá intenzivní krizi středního věku a přemýšlí jak změnit svět…
V první části workshopu si ukážeme cenově dostupné on-line nástroje, které vám pomohou sledovat vaše návštěvníky při práci s e-shopem.
V druhé části si tyto nástroje ukážeme v praxi a pokusíme se odhalit a odstranit chyby, které mohou ovlivnit právě váš prodej.
V rámci druhé části workshopu je možné zaslat adresu vašeho internetového obchodu, na kterém budou nástroje a doporučení na zlepšení prezentována.
Web Architekt
Honza vyvíjí on-line produkty Lagardère Active ČR. O web se začal zajímat před 10 lety. Své zkušenosti získal jako freelancer a také jako řádný Forrest. Podílel se řešeních pro Skupinu ČEZ, GTS Czech Repulic, Komerční banku, McDonald's a spousty menších klientů.