Jak zvýšit spokojenost zákazníků a ztratit méně nespokojených zákazníků pomocí zákaznické péče na sociálních médiích. Jak funguje tzv. "social care", jež v dnešní době zavádějí největší firmy na světě, ale stejný užitek naleznou i u menších firem? V rámci prezentace zástupce technologické firmy Brand Embassy představí principy "social care", jak ji zavést do firemních procesů a jaký užitek očekávat včetně příkladů z praxe.
Martin spoluzaložil a vede Inspiro, komunikační agenturu s vášní pro sociální média, která je od roku 2013 součástí skupiny Kindred Group. S agenturou se specializuje na propojování tří klíčových disciplín současné marketingové komunikace: socialu, PR a digitálu. Mezi klienty Inspira patří značky jako Huawei, Makro/Metro, Moneta, Plzeňský Prazdroj, O2 nebo Penny Market. V minulosti spolu s kolegy založil úspěšný start-up Brand Embassy, unikátní nástroj pro správu zákaznické péče v sociálních sítích.