Vyplatí se vám Facebook? Ukážeme si, jak to udělat, aby vynášel víc (a nebo konečně začal) Budeme hledat nejlepší zdroje návštěvnosti ze sociálních sítí a možnosti, jak je rozvíjet. Ukážu vám taky, jak odhalit, kde investujete peníze, které se vám nevrací. Dojde na důkladné měření zdrojů konverzí, vylepšení webu pro přivádění návštěvnosti z Facebooku i otázky jako "má pro náš e-shop Facebook smysl?" nebo "neměli bychom na Facebook dávat víc nabídek?"
Eliška působí v týmu Social Insider, nástroje pro monitoring sociálních sítí v Ataxu Interactive. Stará se o to, aby data z monitoringu přinášela klientům užitečné informace, zabývá se vyhodnocováním a zlepšováním efektivity aktivit nebo analýzou fanouškovské základny. Dřív působila jako social media specialistka v agentuře H1.cz. Absolvovala studia nových médií na Filozofické fakultě UK.