Tato akce již proběhla. Další akce E-Business Forum 2024 se koná 3. 10. 2024.

Program

8:45 - 9:30

Registrace účastníků

9:30 - 9:35

Zahájení konference - úvodní slovo

Petr Koubský Petr Koubský

Vedoucí rubriky Věda a technologie

Deník N

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

9:40 - 10:00

Keynote

Jan Vetyška Jan Vetyška

Výkonný ředitel

Asociace pro elektronickou komerci (APEK)

Jan Vetyška

Jan je od roku 2006 výkonným ředitelem Asociace pro elektronickou komerci (APEK). V minulosti působil jako projektový vedoucí konzultačního centra Dobrý web, nezávislý konzultant nebo externí projektový vedoucí Economia OnLine. Mezi jeho zájmy patří sport a to především kopaná či golf.

10:05 - 10:35

Rozhovor: "Základní kameny k vybudování úspěšného e-commerce byznysu"

rozhovor moderuje Petr Skočdopole

Ondřej Fryc Ondřej Fryc

Managing Partner

Reflex Capital SE

Ondřej Fryc

Ondřej Fryc je podnikatel a investor. Jeho nejznámější firmou byl Mall.cz, který založil a 16 let řídil. Poté, co Mall.cz prodal, se stal investorem na plný úvazek skrze svůj venture kapitálový fond Reflex Capital. Má za sebou významné investorské úspěchy v podobě prodeje podílů v AAA Auto fondu Abris, epojisteni.cz společnosti Bauer Media nebo Apiary společnosti Oracle. Kromě podnikání a rodiny se věnuje zejména nezávislému cestování.

Petr Skočdopole Petr Skočdopole

Spoluautor

motejlek.com

Petr Skočdopole

Narozen 1976, od roku 2012 spoluautor byznysového serveru motejlek.com a moderátor motejlek.tv, před tím sedm let šéfredaktor týdeníku Instinkt.

10:40 - 11:00

How to increase your online visibility and your sales through Performance Marketing

How to increase your visibility on the online sphere while controlling your expenses? Which new channels you have not thought of yet, could you use to reach new clients and make more sales? Through concrete international and Czech business cases Francois Bieber, CEO of Kwanko Group and Julie Tebeka, responsible for the Czech market will explain to you how to best optimize your online ads. 

Část prezentace bude v anglickém jazyce bez tlumočení.

François Bieber François Bieber

CEO & co-Founder of Kwanko Group

Kwanko

François Bieber

After graduating from Centrale Lyon in 1991, a well-known French Engineering School, François Bieber started his career in Strategic consulting and gained extensive experience as senior management consultant in the financial and insurance industries. His main responsability was to advise European financial establishments in their business strategies. He then held marketing and strategy positions with Crédit Immobilier de France that he joined in 1999 as Head of Marketing.

He created the Kwanko Group in 2003 and successfully lauched NetAffiliation, the e-marketing brand, the following year. In his 7 years as CEO of Kwanko, François Bieber led the company through almost a decade of constant evolution and growth to an industry leading position in the e-marketing industry. From two at the very beginning, the company now counts over 130 employees, four overseas offices and claims over 40M€ turnover.

François Bieber holds an associate position with B. I. Management & Consulting and the hedge fund Kalao Finance. He is also a member of the International Board Croissance Plus and an active member of the Rotary Club.

Julie Tebeka Julie Tebeka

Business Developer

NetAffiliation

Julie Tebeka

Absolventka Fakulty marketingu a mezinárodního obchodu na pařížské Sorbonně Univerzita. Po studiích Julie odešla do Prahy, kde bydlela dva roky.
Tam působila v oddělení online komunikace a propagace společnosti Francouzsko-české obchodní komory (FČOK). Měla na starosti hlavně časopis FČOK (print a web) a propagaci francouzských regionů u českých podnikatelů.
Po návratu do Francie pracuje ve společnostech, které se specializují na vývoz reklamních výrobků a stará se o jejich online reklamu.
Dneska Julie Tebeka pracuje ve skupině NetAffiliation jako Business Developer pro Česku republiku. Specializovala se na výkonnostní marketing. Pomáhá českým společnostem při optimalizaci jejich online reklamy.

11:00 - 11:30

Coffee break

11:30 - 11:55

How to create E-commerce ROI with email?

Join this update to get inspired and updated on the most recent evolvements of email marketing and learn how they can boost your e-commerce results.

Prezentace bude v anlickém jazyce bez tlumočení.

Senol Efendi Senol Efendi

Manager, International Sales

APSIS International AB

Senol Efendi

Senol has lived in several countries, such as Germany, Turkey,Bulgaria, Greece, Slovakia and Hungary. He sees himself as citizen of the world and enjoys the benefits of speaking several languages.

He strongly believes in the power of e-mail marketing, and this is more than noticeable in his presentations. Listen to him and get inspired by the possibilities with email marketing – a field that is constantly evolving.

Senol moved to Sweden three years ago thrilled by the challenge to work with e-mail marketing at Apsis. He works as international sales manager, leading a team of sales proffesionals helping companies with email marketing solutions. Prior to Apsis he has taken operational and sales positions within IBM.

12:00 - 12:20

Zkuste se na zákazníka mile usmát online

Ptáte se proč? Protože tento virtuální úsměv vás odliší od anonymních odosobněných eshopů vaší konkurence. Každý zákazník je jiný, každý má jiné potřeby. Stačí ale drobnosti, abychom eshop personalizovali tak, že působí stejně jako taktní a zkušený prodavač. Odhadne, co vás trápí. Odhadne jak tlustá je vaše peněženka, projeví lidskou účast s tím vedrem venku. Prostě zajistí, že se v obchodě cítíte příjemně a rádi se vracíte. Zkusíme si na praktických příkladech ukázat, jak personalizace může tohoto empatického prodavače alespoň trochu zastoupit.

Jiří Štěpán Jiří Štěpán

Head of consulting

Etnetera Activate

Jiří Štěpán

Absolvent fakulty elektrotechnické ČVUT, obor výpočetní technika. Do společnosti ET NETERA nastoupil v roce 1998 na pozici vývojáře WWW aplikací. Od té doby postupně pracoval jako project manager, analytik, obchodník a konzultant na řadě projektů pro klíčové zákazníky. Nyní vede oddělení client solutions. Mluví anglicky, německy a rusky. Aktivně se věnuje vytrvalostním sportům, cyklistice a asijským bojovým uměním. Miluje vysokohorskou turistiku, sci-fi a divadlo. Je ženatý a má dvojčata.

12:25 - 12:45

Efektivní využití Skliku a novinky na portálu Zboží.cz

Reklama ve vyhledávačích je dnes považována za nezbytnou součást každého marketingového mixu. Ověřte si v několika krocích, zda využíváte možností Skliku naplno či zda se váš správce nedopouští některé z častých chyb. Závěrem se dozvíte, k jakým inovacím přistupuje portál Zboží.cz.

12:50 - 13:10

Jak otextovat e-shop

Registrovat, do košíku, vybrat dopravu, koupit! Snadné, že? Nákupní proces může být cesta na pár vteřin, ale také informační peklo. Jak navigovat kupujícího lépe než na rallye Dakar? Jak se v tom nezamotat a který long-tail vám zvedne konverze o desítky procent?

Jana Moravcová Jana Moravcová

Vedoucí copywriterů

H1.cz

Jana Moravcová

Jana je v H1.cz vedoucí kreativní smečky copywriterů. Jejím úkolem je ohlídat, aby vaše nové texty napsali ti nejlepší. Písmenka jsou její láska už od gymnázia. Vystudovala žurnalistiku a mediální studia. Zkušenosti nabírala hlavně jako hudební publicistka, freelance copywriterka a šéfredaktorka hudebního portálu Freemusic.cz.

Pokud ji nechytnete u počítače, bude se nejspíš krájet na malé kousky, aby stihla všechny své oblíbené činnosti. Nejčastěji ale bude stát u plotny a péct muffiny nebo chleba. Případně bude editovat recepty a fotky na svůj foodblog Muffinarium.blogspot.cz.
Jejím největším nepřítelem jsou výšky, pavouci a ošklivá slova, které zapisuje na Index zakázaných slov na blogu Nejhorsi-slova.blogspot.cz.

13:15 - 13:35

Platby kartou na internetu: trendy, výzvy a vize

  • Stav e-commerce v ČR se zaměřením na platební metody. 
  • Možnosti pro rychlé a bezpečné platby kartou na internetu – názorné ukázky plateb. 
  • Vize digitální peněženky.
Václav Keřka Václav Keřka

Product Manager - GP webpay

Global Payments

Václav Keřka

Václav Keřka vystudoval FEL ČVUT, obor Telekomunikace, ekonomika a management. Více než 12 let působil jako produktový, projektový a programový manažer ve společnosti T-Mobile Czech Republic. Mezi jeho nejúspěšnější realizované projekty patří „GSM Banking“, který získal prestižní ocenění „Best Technical Innovation on the GSM market“ na „GSM World Congress“ v Cannes 1999, a „Elektronické dobíjení předplacených karet Twist“. Od roku 2011 působí ve společnosti Global Payments Europe jako produktový manažer pro oblast e-commerce (internetová platební brána „GP webpay“ – www.gpwebpay.cz) a dobíjení předplacených karet (služba „GP mobile“).

13:35 - 14:30

Oběd

14:30 - 14:50

Využijte mobil naplno

Zjistěte, jak stanovit hodnotu mobilu při nákupním rozhodování zákazníka v e-commerce. Podívejte se na možnosti a příklady zacílení těch nejdůležitějších zákazníků na mobilu.

Tereza Hofmanová Tereza Hofmanová

Account Strategist for agencies

Google Czech Republic

Tereza Hofmanová

Tereza vystudovala obory Marketingová komunikace a Public relations na Univerzitě Karlově a Mezinárodní obchod na VŠE. Během studií pracovala 3 roky pro FMCG společnost Nutricia, mimojiné jako Online a CRM manažer. Do světa internetu ji to táhlo víc a víc, takže ráda přijala pracovní nabídku z evropské centrály Google v Dublinu. V Google Tereza již 2 roky pomáhá malým a středním podnikům využít naplno potenciál internetových řešení. "Baví mně, když mohu pomoci konkrétní firmě ve spleti možných řešení najít to správné, které pasuje na její cíl a dává jí palivo k dalšímu růstu." Vedle přímé péče o klienty se Tereza věnuje vzdělávání digitálních agentur, jak jinak než prostřednictvím Hangouts on Air a YouTube.

14:55 - 15:10

Mobilní strategie v e-commerce

V roce 2017 bude ve vyspělých zemích vlastnit chytrý telefon 80 - 90% populace. Ještě agresivněji se prosazují tablety, které za dva roky své existence získaly stejný tržní podíl jako chytré telefony za deset let. Naše chování a návyky se díky mobilním technologiím mění - jsme prakticky nepřetržitě připojení, skrze chytrá zařízení konzumujeme obsah, s telefony se rozhodujeme i nakupujeme. Řekneme si, jak jít současným spotřebitelským trendům naproti a jak je prakticky promítnout do vašich mobilních strategií.

Eva Štípková Eva Štípková

Manažer Front-End vývoje

SAZKA

Eva Štípková

Internetu propadla v dobách Altavisty a Infoseeku. Byla u zrodu jednoho z prvních českých ISP. Prošla digitální agenturou Advertures, osm let stála za online aktivitami Vodafonu a pod hlavičkou Inmite se podílela na vzniku a realizaci mobilních strategií pro významné globální i lokální značky. V současné době řídí digitální marketing ve společnosti SAZKA.

15:15 - 15:45

Panelová debata: Trendy v mobilní e-commerce

Tomáš Havryluk Tomáš Havryluk

Místopředseda představenstva

Tomáš Havryluk

V největším českém e-shopu Alza.cz zastává pozici místopředsedy představenstva, z níž řídí veškeré strategické projekty a je zodpovědný za hospodaření společnosti. Do e-shopu nastoupil v roce 2007, z pozice CIO pokládal základy celého IT obchodu a na kontě má i řadu inovací, jako jsou například platební automaty – Alza PayBoxy. Tomáš vystudoval obor softwarové inženýrství na Českém vysokém učení technickém v Praze.

Martin Kasa Martin Kasa

Entrepreneur & Investor

Pilulka Lékárny

Martin Kasa

Spolumajitel skupiny Pilulka, která provozuje desítky kamenných lékáren, ale zejména internetové projekty Pilulka v Česku, Slovensku, Rumunsku, Maďarsku a Rakousku. Na trhu e-ecommerce se pohybuje přes 20 let, když své jméno dříve spojoval s eshopy Kasa.cz a Hej.sk, které spoluvlastnil a řídil. Má zkušenosti s několika exity ale a investicemi do řady startupů, když stál například u zrodu Startup Yardu. Martin je předsedou předsednictva APEK.

Petr Koubský Petr Koubský

Vedoucí rubriky Věda a technologie

Deník N

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

Eva Štípková Eva Štípková

Manažer Front-End vývoje

SAZKA

Eva Štípková

Internetu propadla v dobách Altavisty a Infoseeku. Byla u zrodu jednoho z prvních českých ISP. Prošla digitální agenturou Advertures, osm let stála za online aktivitami Vodafonu a pod hlavičkou Inmite se podílela na vzniku a realizaci mobilních strategií pro významné globální i lokální značky. V současné době řídí digitální marketing ve společnosti SAZKA.

Vlastimil Vávrů Vlastimil Vávrů

CEO

Maternia

Vlastimil Vávrů

Vlastimil Vávrů se na internetu pohybuje od roku 1999. Nejdříve pracoval jako PHP a java programátor, od roku 2008 spoluvlastní a řídí společnost Maternia, největšího prodejce čoček v České republice a na Slovensku. Společnost Maternia úspěšně působí také v Rakousku a Německu, aktuálně vyřizuje přes 14 000 objednávek měsíčně. Od roku 2011 je Vlastimil Vavrů také společníkem v Optiscontu, který provozuje kiosky pro samoobslužný prodej dioptrických brýlí.

15:50 - 16:10

Coffee break

16:10 - 16:30

Máte jistotu, že neprodáváte alkohol dětem?

V kamenných obchodech je relativně snadné zabránit prodeji alkoholu a cigaret nezletilým. Jak ale ukázal průzkum sdružení dTest, v elektronickém světě obchodu tomu tak není. Provozujete eshop se zbožím podléhajícím při prodeji kontrole zletilosti? Chcete mít jistotu, že zboží neprodáváte nezletilým? Máme pro vás jedno řešení...

Radim Ponert Radim Ponert

Project manager

CZ.NIC, zájmové sdružení právnických osob

Radim Ponert

Pracoval na různých obchodních pozicích, především ve společnosti NEXTRA Czech Republic, a dále na produktových pozicích ve společnosti Telefónica Czech Republic. Během své profesní kariéry si vyzkoušel i práci v marketingových agenturách nebo programování. Mezi jeho zájmy patří především rodina a pohyb v přírodě.

16:35 - 17:00

Co bychom měli vědět, než se rozhodneme rozšířit aktivity do USA?

Probereme základy jako založení firmy, bankovního účtu, daně a zaměstnávání. Jak v USA hledat partnery? Jak vyzkoušet odezvu trhu co nejlevněji? Otázka operování businessu z ČR versus z USA a možnosti povolení pobytu USA.

Pokusíme se věnovat co nejvíce času Vašim otázkám - pokud Vás zajímá něco konkrétního, rád pomohu.

Tomáš Holub Tomáš Holub

CEO

NVimport Corp

Tomáš Holub

Podle jeho slov: "Prostredi, ktere perfektne znam, me nudi. Zivot v cizi zemi me nuti bezet dvakrat rychleji, nez vsichni okolo. A drzi me tak ve strehu.". Tom pomaha firmam z CR a SR se prosadit v USA, s kancelari a skladem v Nevade. Zajimaji ho cizi jazyky (momentalne 中文), a nova prostredi.

Do USA puvodne prijel za praci pro Johna Vanharu www.podnikanivusa.com  v uspesne firme Shipito www.shipito.com

17:05 - 17:25

Závěrečná prezentace

17:30 - 20:00

Závěrečná after party ve VIP Lounge

V rámci závěrečného networkingu jsme pro vás připravili degustaci vína a kvalitních rumů. Těšíme se na vás!