Tato akce již proběhla. Další akce E-Business Forum 2025 se koná 9. 10. 2025.

Program

11:00 - 11:30

Coffee break

11:30 - 11:55

Jak by obstál váš e-shop při cíleném útoku?

E-shopy se mohou stát cílem útoků konkurence, nespokojených zákazníků, či útočníků kteří je chtějí zneužít pro své obohacení. Provozovatel e-shopu by měl mít aspoň základní představu, jakým rizikům může jeho e-shop čelit a jak se těchto hrozeb vyvarovat. Součástí workshopu budou praktické ukázky jednoduchých útoků a také představení nové bezplatné služby zaměřené na penetrační testování webových stránek.

Pavel Bašta Pavel Bašta

Bezpečnostní analytik a team leader

CZ.NIC

Pavel Bašta

Pavel Bašta pracuje jako team leader a bezpečnostní analytik ve sdružení CZ.NIC, kde má na starosti provoz a rozvoj národního bezpečnostního týmu CSIRT.CZ i interního bezpečnostního týmu CZ.NIC-CSIRT. Kromě toho bezpečnost také příležitostně školí a je autorem řady článků, včetně seriálu Postřehy z bezpečnosti na serveru root.cz.

12:00 - 12:25

Jak zvýšit obrat o 20%? Nabídněte zákazníkovi to, po čem touží a ne to, co mu chcete vnutit!

Trh e-commerce v ČR se stále rozrůstá a na internetu nakoupilo již 90 % uživatelů, přitom více než třetina z nich nakupuje dokonce alespoň jednou měsíčně. Zákazníci e-shopů chtějí nakupovat rychle a pohodlně a v době velké konkurence mezi e-shopy je nutné stálé posilovat svoji pozici. Jak získat nové zákazníky a zvýšit loajalitu těch stávajících? Existují způsoby, jak „přesvědčit“ zákazníky, aby si právě ve vašem e-shopu nakoupili více výrobků a utratili více peněz? Na případové studii e-shopu s bytovými doplňky jsme dokázali, že změnou systému doporučování můžeme zvednout obrat i o 20 %.

Tomáš Sedláček Tomáš Sedláček

Country Manager

Gemius

Tomáš Sedláček

Tomáš Sedláček, Country Manager společnosti Gemius. K jeho povinnostem patří řízení pobočky agentury v ČR a rozvoj aktivit společnosti na českém trhu. Tomáš Sedláček má téměř 15leté zkušenosti na manažerských pozicích v oblasti výzkumu trhu a prodeje služeb B2B klientům. Od roku 2006 pracoval v komunikačních agenturách Ilikethis! a následně Sherwood Media jako Sales Director. Měl zde na starosti řízení kreativního a obchodního týmu, management internetových projektů a obchodní aktivity zaměřené na akvizici nových klientů. V letech 1996 až 2005 působil v mezinárodní společnosti SOGEC, která se zabývá podporou prodeje a průzkumem trhu v oblasti rychloobrátkového zboží.

Martin Sýkora Martin Sýkora

Marketingový ředitel

Martin Sýkora

Během své téměř 10leté profesní kariéry získal zkušenosti v oblasti marketingu, obchodu a projektového řízení ve výrobních i obchodních společnostech. Za svého působení ve výrobní společnosti Krkonošské vápenky Kunčice a následně nově vytvořeného holdingu BPM group byl na pozici group marketing manažera zodpovědný za řízení marketingu společností Krkonošské vápenky Kunčice, Krpa Dehtochema, Parabit Technologies a Penopol CZ. Poté rok působil jako marketingový konzultant ve společnosti Ottima, kde zaštiťoval marketingové a sales projekty v oblasti FMCG a stavebnictví. V současné době pracuje jako marketingový ředitel společnosti 4Home působící v oblasti ecommerce.

12:30 - 12:55

ePoptávka.cz - Jak jsme neuspěli v zahraničí a jak nedělat expanze do zahraničí?

Zkoušeli jsme několik zahraničních verzí služby ePoptávka.cz: Rumunsko, Ukrajinu, Německo, Rakousko, Polsko, Maďarsko. Některé pokusy nadále existují, jiné byly neúspěšné, další katastrofické. Jak se vyvarovat základním chybám při vstupu do jiné země. Jak expandovat chytře a efektivně. Z manažersko-podnikatelského pohledu.

Otto Kočí

Majitel e-shopu

Otto Kočí

 Narozen 1974 v Praze. Absolvent sociologie na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. Od roku 1999 pracuje v internetových firmách Seznam.cz, Ataxo Poland Sp. z o.o. na obchodních a řídících pozicích. Nyní je od roku 2010 ředitelem v ePoptávka.cz. Životní optimista, pro něhož je práce koníčkem, zábavou a důležitou součástí života. Vyjma práce a času, který stráví se svojí rodinou, se věnuje stepování a společenskému tanci.

13:00 - 13:25

Jak mít mobilní e-shop během několika hodin?

Téměř 90 % uživatelů smartphonů používá chytrý telefon pro výběr zboží a cen, a zatímco většina z nich dokončí objednávku v pohodlí stolního počítače, již více než 31 % na mobilu už i nakoupilo.  Jak dostat Vaše zboží všude tam, kam si lidé berou chytrý telefon? Elektronické obchody přizpůsobené pro mobilní zařízení dosahují až 3násobného konverzního poměru oproti e-shopům bez mobilní verze, její pořízení však nemusí být jednoduché. Podíváme se na zkušenosti s responsivním designem, nativními aplikacemi, samostatnými mobilními verzemi a představíme Tapomat - nejsnažší způsob, jak dostat Vaše zboží do mobilů.

Jiří Kopsa Jiří Kopsa

Founder

Tapomat.cz

Jiří Kopsa

V Praze a Silicon Valley pracoval jako UX designér a programátor v Sun Microsystems. Aby mohl rozvinout svou vášen, vrátil se do Prahy, prošel nultým ročníkem StartupYardu a založil Proactify, firmu, která stvořila Tapomat.

13:35 - 14:30

Oběd

14:30 - 14:50

Chyby, chyby, chyby... a právě ty vaše!

Proč si vymýšlet případové studie, když sedí přímo v sále. Na vybraných příkladech (nejen) e-shopů, jejichž zástupci budou na konferenci, ukáži chyby – ty copywriterské. Ať už logické, ve struktuře, na microsite či v popisku buttonu. Rozhodují přece maličkosti; tak proč si je nepohlídat? Uživatele nezajímá, jak jste vyladili celý marketing a kolik k tomu máte tabulek. Na vašem webu se mohou „seknout“ kvůli zdánlivé hlouposti – a odchází. Bude na plátně i ten váš e-shop?

Otto Bohuš Otto Bohuš

Autor, učitel, textař

Otto Bohuš

Otto Bohuš

Copywriter z povolání. Píše strategické prodejní texty, vytváří slogany a názvy, vede školení o tom, jak napsat prodejní text. Před pěti lety publikoval trilogii zdarma „Pište jako copywriter“, kterou si stáhlo přes 12 tisíc čtenářů. Loni vydal ilustrovanou knihu Orbis Tweetus, na rok 2019 chystá titul „Pište jako pornomagnát“. Žije dobře a v Brně. Má sklony k pozitivnímu stoicismu.

14:55 - 15:20

Jak efektivně rozdělit budget na výkonnostní marketing?

Na Honzově workshopu by neměli chybět ti, kteří hledají nejefektivnější rozdělení prostředků na výkonnostní marketing. Existuje vůbec takové ideální rozdělení? Jaký vliv hraje prodávaná komodita nebo stav vývoje e-shopu? Jak pracovat v plánování s novými možnostmi nákupu kampaní? Jakou návratnost můžete čekat od jednotlivých nástrojů a do čeho tedy investovat? Kromě promyšleného naplánování investic je nezbytné i následné vyhodnocení - umíte využít nové funkce v Google Analytics? Přijďte diskutovat o svých zkušenostech s plánováním rozpočtu. Workshop doplní ukázky úspěšných kampaní s remarketingem a behaviorálním cílením.

Jan Fencík Jan Fencík

Performace Advertising Manager

ACOMWARE

Jan Fencík

Honza je Performance Advertising Manager ve společnosti ACOMWARE. Začínal jako PPC specialista a svou kvalitní prací na klientech se vypracoval od běžné správy PPC kampaní po jejich strategické plánování. Kromě PPC kampaní a výkonnostního marketingu v ČR má Honza na starosti zavádění a optimalizaci projektů na zahraničních trzích (Itálie, Německo, Velká Británie, Vietnam aj.). V současné chvíli pracuje pro klienty Astratex.cz, Feedo.cz, Vašečočky.cz atd.

15:25 - 15:50

Zvyšování konverzního poměru prakticky

Přednáška, kde se dostaneme od smýšlení českého člověka o konverzním poměru přímo k praktickým ukázkám a příkladům, bez zbytečné omáčky okolo. Častokrát velice malý detail dokáže konverzní poměr ovlivnit opravdu významně.

Jan Kvasnička Jan Kvasnička

UX designer

Jan Kvasnička

Jan Kvasnička

Honza je UX designer, CRO specialista a stratég na volné noze, jehož úkolem je vytvářet ziskovější a efektivnější weby, projekty či firmy. Pomáhá velkým i menším klientům zejména v oblasti e‑commerce. Je zastáncem a propagátorem myšlenky „Nenuťte uživatele přemýšlet.” Klade velký důraz na praxi, efektivitu a vyhodnocování. A přesně v tomto duchu bude i jeho přednáška.

15:50 - 16:10

Coffee break