Ptáte se proč? Protože tento virtuální úsměv vás odliší od anonymních odosobněných eshopů vaší konkurence. Každý zákazník je jiný, každý má jiné potřeby. Stačí ale drobnosti, abychom eshop personalizovali tak, že působí stejně jako taktní a zkušený prodavač. Odhadne, co vás trápí. Odhadne jak tlustá je vaše peněženka, projeví lidskou účast s tím vedrem venku. Prostě zajistí, že se v obchodě cítíte příjemně a rádi se vracíte. Zkusíme si na praktických příkladech ukázat, jak personalizace může tohoto empatického prodavače alespoň trochu zastoupit.
Absolvent fakulty elektrotechnické ČVUT, obor výpočetní technika. Do společnosti ET NETERA nastoupil v roce 1998 na pozici vývojáře WWW aplikací. Od té doby postupně pracoval jako project manager, analytik, obchodník a konzultant na řadě projektů pro klíčové zákazníky. Nyní vede oddělení client solutions. Mluví anglicky, německy a rusky. Aktivně se věnuje vytrvalostním sportům, cyklistice a asijským bojovým uměním. Miluje vysokohorskou turistiku, sci-fi a divadlo. Je ženatý a má dvojčata.