V roce 2017 bude ve vyspělých zemích vlastnit chytrý telefon 80 - 90% populace. Ještě agresivněji se prosazují tablety, které za dva roky své existence získaly stejný tržní podíl jako chytré telefony za deset let. Naše chování a návyky se díky mobilním technologiím mění - jsme prakticky nepřetržitě připojení, skrze chytrá zařízení konzumujeme obsah, s telefony se rozhodujeme i nakupujeme. Řekneme si, jak jít současným spotřebitelským trendům naproti a jak je prakticky promítnout do vašich mobilních strategií.
Internetu propadla v dobách Altavisty a Infoseeku. Byla u zrodu jednoho z prvních českých ISP. Prošla digitální agenturou Advertures, osm let stála za online aktivitami Vodafonu a pod hlavičkou Inmite se podílela na vzniku a realizaci mobilních strategií pro významné globální i lokální značky. V současné době řídí digitální marketing ve společnosti SAZKA.