Trh e-commerce v ČR se stále rozrůstá a na internetu nakoupilo již 90 % uživatelů, přitom více než třetina z nich nakupuje dokonce alespoň jednou měsíčně. Zákazníci e-shopů chtějí nakupovat rychle a pohodlně a v době velké konkurence mezi e-shopy je nutné stálé posilovat svoji pozici. Jak získat nové zákazníky a zvýšit loajalitu těch stávajících? Existují způsoby, jak „přesvědčit“ zákazníky, aby si právě ve vašem e-shopu nakoupili více výrobků a utratili více peněz? Na případové studii e-shopu s bytovými doplňky jsme dokázali, že změnou systému doporučování můžeme zvednout obrat i o 20 %.
Tomáš Sedláček, Country Manager společnosti Gemius. K jeho povinnostem patří řízení pobočky agentury v ČR a rozvoj aktivit společnosti na českém trhu. Tomáš Sedláček má téměř 15leté zkušenosti na manažerských pozicích v oblasti výzkumu trhu a prodeje služeb B2B klientům. Od roku 2006 pracoval v komunikačních agenturách Ilikethis! a následně Sherwood Media jako Sales Director. Měl zde na starosti řízení kreativního a obchodního týmu, management internetových projektů a obchodní aktivity zaměřené na akvizici nových klientů. V letech 1996 až 2005 působil v mezinárodní společnosti SOGEC, která se zabývá podporou prodeje a průzkumem trhu v oblasti rychloobrátkového zboží.
Během své téměř 10leté profesní kariéry získal zkušenosti v oblasti marketingu, obchodu a projektového řízení ve výrobních i obchodních společnostech. Za svého působení ve výrobní společnosti Krkonošské vápenky Kunčice a následně nově vytvořeného holdingu BPM group byl na pozici group marketing manažera zodpovědný za řízení marketingu společností Krkonošské vápenky Kunčice, Krpa Dehtochema, Parabit Technologies a Penopol CZ. Poté rok působil jako marketingový konzultant ve společnosti Ottima, kde zaštiťoval marketingové a sales projekty v oblasti FMCG a stavebnictví. V současné době pracuje jako marketingový ředitel společnosti 4Home působící v oblasti ecommerce.