Proč si vymýšlet případové studie, když sedí přímo v sále. Na vybraných příkladech (nejen) e-shopů, jejichž zástupci budou na konferenci, ukáži chyby – ty copywriterské. Ať už logické, ve struktuře, na microsite či v popisku buttonu. Rozhodují přece maličkosti; tak proč si je nepohlídat? Uživatele nezajímá, jak jste vyladili celý marketing a kolik k tomu máte tabulek. Na vašem webu se mohou „seknout“ kvůli zdánlivé hlouposti – a odchází. Bude na plátně i ten váš e-shop?
Copywriter z povolání. Píše strategické prodejní texty, vytváří slogany a názvy, vede školení o tom, jak napsat prodejní text. Před pěti lety publikoval trilogii zdarma „Pište jako copywriter“, kterou si stáhlo přes 12 tisíc čtenářů. Loni vydal ilustrovanou knihu Orbis Tweetus, na rok 2019 chystá titul „Pište jako pornomagnát“. Žije dobře a v Brně. Má sklony k pozitivnímu stoicismu.