Na Honzově workshopu by neměli chybět ti, kteří hledají nejefektivnější rozdělení prostředků na výkonnostní marketing. Existuje vůbec takové ideální rozdělení? Jaký vliv hraje prodávaná komodita nebo stav vývoje e-shopu? Jak pracovat v plánování s novými možnostmi nákupu kampaní? Jakou návratnost můžete čekat od jednotlivých nástrojů a do čeho tedy investovat? Kromě promyšleného naplánování investic je nezbytné i následné vyhodnocení - umíte využít nové funkce v Google Analytics? Přijďte diskutovat o svých zkušenostech s plánováním rozpočtu. Workshop doplní ukázky úspěšných kampaní s remarketingem a behaviorálním cílením.
Honza je Performance Advertising Manager ve společnosti ACOMWARE. Začínal jako PPC specialista a svou kvalitní prací na klientech se vypracoval od běžné správy PPC kampaní po jejich strategické plánování. Kromě PPC kampaní a výkonnostního marketingu v ČR má Honza na starosti zavádění a optimalizaci projektů na zahraničních trzích (Itálie, Německo, Velká Británie, Vietnam aj.). V současné chvíli pracuje pro klienty Astratex.cz, Feedo.cz, Vašečočky.cz atd.