Karel MINDLESS Novotný se víc jak 15 let věnuje značkám a reklamě. Má za sebou stovky projektů, prezentací a spokojených klientů, desítky tréninků, workshopů a přednášek. A 7 reklamních agentur. Miluje tvůrčí práci, miluje nové projekty, miluje inovaci. A v poslední době ze všeho nejvíc miluje podněcovat ostatní k témuž. Laiky, začátečníky i kolegy z branže. Po celém světě. Nechává se vést naivní vizí, ve které se dobrý produkt prodává sám, ve které máme riskovat pro to, co máme rádi, a ve které jen my sami zodpovídáme za vlastní osud. Mindless?
Jak vidí současný stav české e-commerce? Jaké jsou před námi výzvy a nové trendy?
CEO
Tomáš stál v čele Heureky od roku 2013 do roku 2023. Za jeho vedení Heureka expandovala do dalších sedmi zemí, zdesetinásobila své metriky a prošla byznysovou, organizační i technologickou tranformací. Od července 2024 bude v čele zážitkového portálu Slevomat Group. Ve volném čase rád vaří a sportuje a věnuje se rodině.
Spoluzakladatel APEK a soukromý investor
Jiří Hlavenka je podnikatel v oblasti internetových technologií; založil mj. vydavatelství Computer Press a Vltava.cz. Je autorem více než 40 publikací a několika tisíc odborných článků. Dnes působí především jako investor, je mimo jiné spoluzakladatelem a podílníkem společnosti Skypicker.com.
COO
Jan Jírovec se v prostředí internetu a softwaru pohybuje více než dvanáct let. V minulosti působil v segmentu finančního softwaru ve východní Evropě a severovýchodní Asii jako Business development Manager. Později rozvíjel platební bránu PayU na českém a slovenském trhu. Do skupiny Rockaway přišel z pozice šéfa Allegro Group CZ. V Rockaway se Jan stará o naplňování dlouhodobé vize a řízení strategických aktivit, současně se ujal vedení projektu E-commerce Holding.
Entrepreneur & Investor
Spolumajitel skupiny Pilulka, která provozuje desítky kamenných lékáren, ale zejména internetové projekty Pilulka v Česku, Slovensku, Rumunsku, Maďarsku a Rakousku. Na trhu e-ecommerce se pohybuje přes 20 let, když své jméno dříve spojoval s eshopy Kasa.cz a Hej.sk, které spoluvlastnil a řídil. Má zkušenosti s několika exity ale a investicemi do řady startupů, když stál například u zrodu Startup Yardu. Martin je předsedou předsednictva APEK.
Investor
Josef Matějka, český podnikatel a internetový vizionář, stál na přelomu let 1998 a 1999 u zrodu elektronického obchodování v Čechách, když spustil první verzi svého vlastního internetového obchodu CZC.cz (tehdy ještě pod názvem Czech Computer). Po jeho prodeji se prostřednictvím firmy Nextech Ventures začal věnovat investicím do nadějných startupů.
Zakladatel
Před 18ti lety založil nekomerční web o zdraví Celostnimedicina.cz. Následně pro jeho financování otevřel internetový obchod Prozdravi.cz a pak následovaly další e-shopy Parfemy.cz, Hodinky.cz, Krasa.cz, Sperky.cz, Vivantis.cz, Vivantis.sk, Vivantis.ro, .... VIVANTIS a.s. zaměstnává 250 lidí a realizuje obrat 1 MLD Kč. Úspěch je dělat to, co mě nejvíce naplňuje, jak nejlépe umím...
CEO Bonami a partner Miton
Zvídavý optimista povahou a internetový budovatel profesí. Spoluzaložil a později úspěšně prodal ikonu českého internetového marketingu H1.cz. Poslední rok spolu s firmou Miton provozuje nákupní klub Bonami.cz, jehož posláním je přinášet inspiraci a nabízet krásné věci pro bydlení a život. Zajímá ho psychologie, rád se jen tak prochází a popíjí kávu ve společnosti příjemných lidí.
Co-founder
Vystudoval Podnikovou ekonomiku a management na VŠE a MBA program na Escuela Superior de Marketing y Administración. V roce 2010, ještě během studií, spustil společně se spolužákem Tomášem Huberem prodej müsli přes internet s možností vlastních variací. V létě 2011 se oba zakladatelé vydali do pořadu Den D, kde hledali investory a přestože se s žádným nakonec nedohodli, odvysílání pořadu v roce 2012 způsobilo přetížení webu Mixit a jeho myšlenka se stala až nečekaně populární napříč veřejností. Za své úspěchy získali Martin Wallner a Tomáš Huber ocenění EY Začínající podnikatel roku 2015. Mixit od svého založení připravuje expanzi již na sedmý evropský trh a roční tržby směřují k miliardě Kč. V rámci budování výrobního závodu a logistiky kolem Mixit se pustili i do investic do komerčních nemovitostí a prostřednictvím nadačního fondu Mixit se věnují také filantropii. Martin žije v Praze a kromě jízdy na kole do práce nebo zimním sportům se věnuje svým veteránům.
První ročník soutěže APEK E-commerce Awards 2014 přináší ve svém finále souboj tří členů APEK, které na základě došlých nominací vybrala odborná porota. Ta volila z přihlášených projektů s cílem určit ty nejzajímavější, které na český e-commerce trh přinesly novinky či byly v průběhu posledních dvanácti měsíců inovativní ve svém rozvoji.
O konečném vítězi soutěže, který se tak kvalifikuje jako zástupce České republiky na Global E-commerce Summit 2015 v Barceloně, rozhodnou posluchači letošního E-Business Fora. Všechny tři nominované projekty se postupně představí v hlavním sále. Následovat bude hlasování pomocí hlasovacích lístků, které účastníci EBF obdrží.
Finalisté APEK E-commerce Awards 2014
Opravdu je u nás zákazník na prvním místě?
Jednatel
Tomáš Čupr je zakladatelem několika významných českých projektů. V roce 2010 založil společnost Slevomat, v roce 2012 DámeJídlo.cz a v roce 2014 Rohlik.cz, kterému se dnes věnuje naplno. Působí jako partner v investiční skupině Enern či investor ve společnosti Twisto.cz.
Prezentace Vás seznámí s charakteristikou polského e-commerce trhu, s chováním internetových uživatelů a ukáže Vám současné hlavní trendy. Seznámí Vás se znalostmi, které jsou klíčové k úspěšnému otevření e-shopu v Polsku a představí Vám hojně využívané nástroje, bez kterých je těžké zůstat konkurenceschopný.
Prezentace bude v anglickém jazyce bez tlumočení.
Mateusz Gordon pracuje ve společnosti Gemius jako e-commerce expert od března 2012 – má rozsáhlé znalosti o chování, potřebách a preferencích on-line zákazníků. Mimo jiné se specializuje na metody zlepšování businessu v e-commerce segmentu, jak na strategické úrovni, tak na úrovni vytváření vhodných nástrojů pro jeho implementaci. Kromě toho poskytuje poradenské služby v oblasti on-line prodeje a marketingu. Své odborné znalosti získal během svého pracovního působení v FM Logistic Polska, v Unileveru či L'Oréalu. Byl také zaměstnán jako marketingový ředitel v mLife, kde byl u zrodu on-line a telekomunikační průmyslu. Vystudoval ekonomickou školu ve Varšavě a svá studia zakončil "European Business Course", jednoletým Philip manažerským programem.
Pro prozákaznicky orientované marketéry přináší programatický nákup mnohem víc než automatizaci. Pomáhá značkám a obchodníkům, aby jejich digitální displayové strategie nebyly pouze bezhlavým retargetingem. Reálná příležitost pro daty-řízenou displayovou reklamu pochází z využití skutečně individualizovaného marketingu, dosažením zákazníků kdekoliv a na jakémkoliv zařízení s vysoce personalizovanou displayovou reklamou. Žádný jiný online kanál nenabízí marketérům možnost personalizovat každý aspekt marketingového plánu – od produktu a zpráv, přes cenu a propagaci, po umístění a načasování – tedy každou zákazníkovu pozici během nákupního procesu. Ve své prezentaci bude výkonný ředitel společnosti Sociomantic pro region střední a východní Evropy sdílet aktuální klíčové trendy v oblasti programatické personalizace: získávání, přiřazení, loajalitu, mobilní technologie a web2store. Navíc se podělí o své praktické zkušenosti z blízka i daleka, které Vám pomohou využít Vaše first-party data k vytvoření udržitelných vztahů s Vašimi nejlepšími zákazníky a budoucími zákazníky.
Prezentace bude v anglickém jazyce bez tlumočení.
Managing director, CEE