Lukáš ve svém příspěvku seznámí posluchače se vznikem a vývojem jedné z největších světových platforem pro P2P obchod s oblečením Vinted a jeho české lokalizace VotočVohoz. Zvláštní pozornost bude věnovat spolupráci se službou mojeID.
General Manager
Lukáš stál v začátcích mezinárodního internetového projektu Vinted, pro nějž v lednu 2011 otevřel český trh založením dceřiného portálu votočvohoz.cz, který se pod jeho vedením stal v Čechách jedním z největších webů změřených na peer-to-peer obchod s oblečením a doplňky.
Představení technologického agregátoru přepravních služeb v ČR po kterém každý nejen střední e-shop (za)touží. Na přednášce se dozvíte, jak lze provozovat e-shop bez nutnosti přihlašování se do administrací přepravních služeb, bez nutnosti ručního vypisování přepravních štítků a archů a zároveň jak mít okamžitý přehled o zásilkách zákazníků.
Project manager
Martin vystudoval ekonomickou fakultu na ČZU v Praze. Následně pracoval 3 roky ve Srovname.cz, třetím největším srovnávači cen na českém trhu. Nyní vede tým stojící za projektem Balikobot.cz, který si klade za cíl ulehčit e-shopům život při expedici zásilek. Ve své přednášce Vám představí právě tento projekt.
Prodávat erotické pomůcky není žádná sranda. Co to obnáší? Kdo je kupuje? A jak děláme marketing v e-shopu ruzovyslon.cz?
Founder
Adam Durčák založil a vede sexshop Růžový slon. Ví, že nudný sex je zabiják každého vztahu. Proto v čele zapáleného týmu vybírá nejzajímavější erotické pomůcky z celého světa a usilovně hledá vše, co dokáže oživit stereotypní sex.
Aneb od trendů zpět do reality. Kam až jste došli na cestě k personalizaci vašeho e-shopu? Podařilo se vám alespoň část neustále omílaných trendů převést do každodenní praxe? Nebo bloudíte už v základních implementacích? Nabízíme kompas v podobě našeho příběhu, jak v personalizaci rosteme z plínek a snažíme se dohnat svět. Načrtneme ekosystém personalizačních nástrojů a přidáme pár konkrétních čísel jako výsledků z praxe.
Team leader vývoje Soyky
Na českém IT trhu se pohybuje již 13 let. Od roku 2007 pracuje ve společnosti Etnetera, kde se zaměřuje na vedení projektů pro významné klienty (např. Fortuna, Datart). Aktuálně je šéfem produktové divize se specializací na personalizaci a zátěžové testování. Je ženatý, má dvě dcery, aktivně sportuje (maratonec a ironman).
Pro každý e-shop neplatí stejná pravidla, která zvýší konverze. Pokusíme se prolomit tato dogmata na reálných příkladech a ukážeme si, jak v rámci zvyšování konverzí přemýšlet.
UX designer
Honza je UX designer, CRO specialista a stratég na volné noze, jehož úkolem je vytvářet ziskovější a efektivnější weby, projekty či firmy. Pomáhá velkým i menším klientům zejména v oblasti e‑commerce. Je zastáncem a propagátorem myšlenky „Nenuťte uživatele přemýšlet.” Klade velký důraz na praxi, efektivitu a vyhodnocování. A přesně v tomto duchu bude i jeho přednáška.
Ukázky nových zahraničních služeb, online služeb, aplikací a moderních technologií, které pomáhají zahraničním internetovým obchodníkům získávat nové zákazníky a zvyšovat tržby.
CEO
Pomáhám firmám s budováním digitálních dovedností, inovacemi a změnou digitální kultury. Mezi zákazníky našeho projektu Digiskills.cz patří úspěšné české i mezinárodní společnosti jako Škoda Auto, ČSOB, innogy, Generali, HomeCredit, T-Mobile, Sodexo, Microsoft či GlaxoSmithKline.
Jsem autorem knihy HOT: Jak uspět v digitálním světě (Jan Melvil Publishing, 2020) a mnoha dalších inovací, které dnes slouží jako základ rozvojových programů ve významných českých firmách.
Věřím, že digitální transformace už dávno není o technologiích, ale o lidech, jejich dovednostech a schopnosti vést firmu v digitální době.
Jak pomohl online k úspěchu retailu (case study). Přežije online bez retailu? Proč se online na zákazníka neusměje? „Onlineový retail“ nejsou jen osobní odběry. Víte, jak postavit plnohodnotný retail v kamenné pobočce za minimální náklady? Je možné nabídnout plnohodnotný retail u zákazníka doma? Pohodlněji už to nejde… Průnik onlinu a retailu ovlivňuje naše vnímaní už dnes.
Zakladatelka Zásilkovny a CEO Packeta Group
Je považována za první dámu e-commerce v ČR. V r. 2010 založila společnost Zásilkovna a vybudovala z ní mezinárodní technologicko-logistickou firmu s obratem přes 6 miliard korun. Aktuálně stojí v čele holdingu Packeta, což je 14 firem, kam spadá i česká Zásilkovna, a řídí více než 2 200 zaměstnanců. Za svou činnost získala řadu ocenění. Stala se EY Podnikatelem roku 2017 hlavního města Prahy. Za rok 2018 a 2021 zvítězila v žebříčku TOP Podnikatelka roku vydavatelství Economia. Již řadu let se pohybuje na předních místech žebříčku nejvlivnějších žen Forbes.
Cítíme, že nákupní košík je nejcitlivější místo pro úspěšnost nákupu online. 7 z 10 lidí v ČR nedokončí objednávku. Lidé přerušují nákup mezi vložením do košíku a tlačítkem „dokončit“. Skoro to vypadá, jako by byly nákupní košíky „děravé“ nebo jim „upadávalo držadlo“ Odhalením všech slabých míst nákupního košíku bychom tento stav rádi změnili. Cílem prvního ročníku je najít a ocenit ty e-shopy, které mají nejpřívětivější nákupní košíky z pohledu koncového zákazníka, a zároveň stanovit metriku pro hodnocení nákupních košíků. O nejlepších košících rozhodne odborný panel předních expertů na online nakupování.
Product & Marketing Director
Lukáš v 18 letech spoluzaložil abdoc.net a byl u toho, když se z webového studia stal úspěšný tvůrce nástrojů pro webové vývojáře madebysource.com. Možná znáte jejich první produkt CSS Hat. Před rokem se dal dohromady s klauny z Miton.cz (Slevomat.cz, Heuréka.cz, Bonami.cz a další) a začal pracovat na projektu Twisto.cz, kde má na starosti produkt a marketing.
Technický ředitel
Ondřej Raška propadl internetu před 15 lety. V roce 2000 založil s Michalem Jirákem, Tomášem Matějčkem a Milanem Zemánkem MITON. Klasicky na začátku každý řešil všechno od mytí hrnků až po strategický plán. Ondra tíhnul k technologiím a vývoji. Jeho dítětem z této doby je Stable.cz a první phpko Stahuj.cz. Aktuálně je MITON holdingová společnost, která se soustředí na oblast customer internet v CEE. Má prsty například v projektech Heureka, Hotel.cz, Slevomat, Pixmac nebo Twisto. Ondra vystudoval fakultu Informatiky a statistiky na VŠE. Hraje squash, florbal a golf mu vůbec nejde.