Tato akce již proběhla. Další akce E-Business Forum 2024 se koná 3. 10. 2024.

Program

13:30 - 13:45

VotočVohoz v českém i mezinárodním kontextu

Lukáš ve svém příspěvku seznámí posluchače se vznikem a vývojem jedné z největších světových platforem pro P2P obchod s oblečením Vinted a jeho české lokalizace VotočVohoz. Zvláštní pozornost bude věnovat spolupráci se službou mojeID.

Lukáš Vala Lukáš Vala

General Manager

VotočVohoz

Lukáš Vala

Lukáš stál v začátcích mezinárodního internetového projektu Vinted, pro nějž v lednu 2011 otevřel český trh založením dceřiného portálu votočvohoz.cz, který se pod jeho vedením stal v Čechách jedním z největších webů změřených na peer-to-peer obchod s oblečením a doplňky.

13:50 - 14:00

Balikobot.cz

Představení technologického agregátoru přepravních služeb v ČR po kterém každý nejen střední e-shop (za)touží. Na přednášce se dozvíte, jak lze provozovat e-shop bez nutnosti přihlašování se do administrací přepravních služeb, bez nutnosti ručního vypisování přepravních štítků a archů a zároveň jak mít okamžitý přehled o zásilkách zákazníků.

Martin Šauer Martin Šauer

Project manager

Martin Šauer

Martin vystudoval ekonomickou fakultu na ČZU v Praze. Následně pracoval 3 roky ve Srovname.cz, třetím největším srovnávači cen na českém trhu. Nyní vede tým stojící za projektem Balikobot.cz, který si klade za cíl ulehčit e-shopům život při expedici zásilek. Ve své přednášce Vám představí právě tento projekt.

14:05 - 14:15

Růžový slon - milion orgasmů

Prodávat erotické pomůcky není žádná sranda. Co to obnáší? Kdo je kupuje? A jak děláme marketing v e-shopu ruzovyslon.cz?

Adam Durčák Adam Durčák

Founder

Růžový slon

Adam Durčák

Adam Durčák založil a vede sexshop Růžový slon. Ví, že nudný sex je zabiják každého vztahu. Proto v čele zapáleného týmu vybírá nejzajímavější erotické pomůcky z celého světa a usilovně hledá vše, co dokáže oživit stereotypní sex.

14:20 - 14:40

Slepé uličky na cestě k personalizaci

Aneb od trendů zpět do reality. Kam až jste došli na cestě k personalizaci vašeho e-shopu? Podařilo se vám alespoň část neustále omílaných trendů převést do každodenní praxe? Nebo bloudíte už v základních implementacích? Nabízíme kompas v podobě našeho příběhu, jak v personalizaci rosteme z plínek a snažíme se dohnat svět. Načrtneme ekosystém personalizačních nástrojů a přidáme pár konkrétních čísel jako výsledků z praxe.

Zbyněk Hraše Zbyněk Hraše

Team leader vývoje Soyky

Etnetera Core

Zbyněk Hraše

Na českém IT trhu se pohybuje již 13 let. Od roku 2007 pracuje ve společnosti Etnetera, kde se zaměřuje na vedení projektů pro významné klienty (např. Fortuna, Datart). Aktuálně je šéfem produktové divize se specializací na personalizaci a zátěžové testování. Je ženatý, má dvě dcery, aktivně sportuje (maratonec a ironman).

14:45 - 15:05

Chcete vyšší konverze? Zkuste porušit pravidla

Pro každý e-shop neplatí stejná pravidla, která zvýší konverze. Pokusíme se prolomit tato dogmata na reálných příkladech a ukážeme si, jak v rámci zvyšování konverzí přemýšlet.

Jan Kvasnička Jan Kvasnička

UX designer

Jan Kvasnička

Jan Kvasnička

Honza je UX designer, CRO specialista a stratég na volné noze, jehož úkolem je vytvářet ziskovější a efektivnější weby, projekty či firmy. Pomáhá velkým i menším klientům zejména v oblasti e‑commerce. Je zastáncem a propagátorem myšlenky „Nenuťte uživatele přemýšlet.” Klade velký důraz na praxi, efektivitu a vyhodnocování. A přesně v tomto duchu bude i jeho přednáška.

15:10 - 15:30

COFFEE BREAK

15:30 - 15:50

Nové příležitosti a inspirace služeb ze zahraničí

Ukázky nových zahraničních služeb, online služeb, aplikací a moderních technologií, které pomáhají zahraničním internetovým obchodníkům získávat nové zákazníky a zvyšovat tržby.

Filip Dřímalka Filip Dřímalka

CEO

Digiskills.cz

Filip Dřímalka

Pomáhám firmám s budováním digitálních dovedností, inovacemi a změnou digitální kultury. Mezi zákazníky našeho projektu Digiskills.cz patří úspěšné české i mezinárodní společnosti jako Škoda Auto, ČSOB, innogy, Generali, HomeCredit, T-Mobile, Sodexo, Microsoft či GlaxoSmithKline.

Jsem autorem knihy HOT: Jak uspět v digitálním světě (Jan Melvil Publishing, 2020) a mnoha dalších inovací, které dnes slouží jako základ rozvojových programů ve významných českých firmách.

Věřím, že digitální transformace už dávno není o technologiích, ale o lidech, jejich dovednostech a schopnosti vést firmu v digitální době.

15:55 - 16:15

Bez retailu Váš online nepřežije

Jak pomohl online k úspěchu retailu (case study). Přežije online bez retailu? Proč se online na zákazníka neusměje? „Onlineový retail“ nejsou jen osobní odběry. Víte, jak postavit plnohodnotný retail v kamenné pobočce za minimální náklady? Je možné nabídnout plnohodnotný retail u zákazníka doma? Pohodlněji už to nejde… Průnik onlinu a retailu ovlivňuje naše vnímaní už dnes.

Simona Kijonková Simona Kijonková

Zakladatelka Zásilkovny a CEO Packeta Group

Zásilkovna

Simona Kijonková

Je považována za první dámu e-commerce v ČR. V r. 2010 založila společnost Zásilkovna a vybudovala z ní mezinárodní technologicko-logistickou firmu s obratem přes 6 miliard korun. Aktuálně stojí v čele holdingu Packeta, což je 14 firem, kam spadá i česká Zásilkovna, a řídí více než 2 200 zaměstnanců. Za svou činnost získala řadu ocenění. Stala se EY Podnikatelem roku 2017 hlavního města Prahy. Za rok 2018 a 2021 zvítězila v žebříčku TOP Podnikatelka roku vydavatelství Economia. Již řadu let se pohybuje na předních místech žebříčku nejvlivnějších žen Forbes.

16:20 - 16:40

Český Košík Roku. Jsou nákupní košíky u nás pro lidi nebo pro roboty?

Cítíme, že nákupní košík je nejcitlivější místo pro úspěšnost nákupu online. 7 z 10 lidí v ČR nedokončí objednávku. Lidé přerušují nákup mezi vložením do košíku a tlačítkem „dokončit“. Skoro to vypadá, jako by byly nákupní košíky „děravé“ nebo jim „upadávalo držadlo“ Odhalením všech slabých míst nákupního košíku bychom tento stav rádi změnili. Cílem prvního ročníku je najít a ocenit ty e-shopy, které mají nejpřívětivější nákupní košíky z pohledu koncového zákazníka, a zároveň stanovit metriku pro hodnocení nákupních košíků. O nejlepších košících rozhodne odborný panel předních expertů na online nakupování.

Lukáš Hurych Lukáš Hurych

Product & Marketing Director

Twisto Payments

Lukáš Hurych

Lukáš v 18 letech spoluzaložil abdoc.net a byl u toho, když se z webového studia stal úspěšný tvůrce nástrojů pro webové vývojáře madebysource.com. Možná znáte jejich první produkt CSS Hat. Před rokem se dal dohromady s klauny z Miton.cz (Slevomat.cz, Heuréka.cz, Bonami.cz a další) a začal pracovat na projektu Twisto.cz, kde má na starosti produkt a marketing.

Ondřej Raška Ondřej Raška

Technický ředitel

MITON CZ

Ondřej Raška

Ondřej Raška propadl internetu před 15 lety. V roce 2000 založil s Michalem Jirákem, Tomášem Matějčkem a Milanem Zemánkem MITON. Klasicky na začátku každý řešil všechno od mytí hrnků až po strategický plán. Ondra tíhnul k technologiím a vývoji. Jeho dítětem z této doby je Stable.cz a první phpko Stahuj.cz. Aktuálně je MITON holdingová společnost, která se soustředí na oblast customer internet v CEE. Má prsty například v projektech Heureka, Hotel.cz, Slevomat, Pixmac nebo Twisto. Ondra vystudoval fakultu Informatiky a statistiky na VŠE. Hraje squash, florbal a golf mu vůbec nejde.