E-shopy jsou na každém rohu, vše kolem nich se zdá být jasné, dnes si pronajmete řešení za pár korun a již zítra můžete prodávat. Přesto budujeme e-shop úplně jinak, od nuly, od jediné statické stránky. Postupně se učíme prodávat čaj, úžasně nás to baví a jsme sami zvědaví, kam nás naše pokusy dovedou.
Všechno možné
Marek Prokop je podnikatel a konzultant v oboru internetového marketingu, tvorby webů a SEO. Napomohl vzniku několika známých projektů a firem (Dobrý Web, H1.cz) a nyní se naplno věnuje společnosti PROKOP software, kterou založil v roce 1993. Provozuje e-zin Sova v síti, píše blog o webových aplikacích Všemi Osmi, je autorem knihy CSS Kaskádové styly pro webdesignéry a publikuje články v různých odborných médiích. Patří mezi nejvýznamnější osobnosti českého internetu
Jak probíhal redesign e-shopu z pohledu markeťáka. Od prvních návrhů agentury, přes spolupráci všech zúčastněných týmů až po spuštění. Po skončení byste měli vědět, na co si při vlastním redesignu dát pozor a čeho se vyvarovat. A jak všechno bude pokračovat.
Partner
Petr zakládal a vedl Novinky.cz, působil jako produktový šéf iDNES.cz nebo ředitel online aktivit českého Ringieru (dnes CNC). Dnes působí jako partner ve skupině Dignity Kamila Koupého. Té kromě dalších aktivit patří portál Tiscali.cz, agentura Performio a mediazastupitelství Arbo Media.
Personalizace může být vysoce efektivní cesta ke zvýšení obratu eshopu. A nebo také žrout peněz a času, který pouze odvádí pozornost od podstatných problémů eshopu. Podíváme se společně na několik příkladů, kde rozebereme detailněji výnosnost reálných personalizačních scénářů pro eshopy.
Projektový manažer
Rency s.r.o.
Head of consulting
Absolvent fakulty elektrotechnické ČVUT, obor výpočetní technika. Do společnosti ET NETERA nastoupil v roce 1998 na pozici vývojáře WWW aplikací. Od té doby postupně pracoval jako project manager, analytik, obchodník a konzultant na řadě projektů pro klíčové zákazníky. Nyní vede oddělení client solutions. Mluví anglicky, německy a rusky. Aktivně se věnuje vytrvalostním sportům, cyklistice a asijským bojovým uměním. Miluje vysokohorskou turistiku, sci-fi a divadlo. Je ženatý a má dvojčata.
CBS je pojem, který může brzo zamotat hlavu leckterému e-shopu. Lokální i globální pohledy, aktuální analýzy a data o nákupním chování českých zákazníků, bariéry a hrozby pro český trh. To vše a mnohem více slibuje tato přednáška.
Managing Director
Již třetím rokem působí v Aukru, na pozici výkonného ředitele od roku 2013. V minulosti zastával regionální pozici Business Analyst CEE v globální e-commerce skupině Allegro, šest let pracoval jako auditor a konzultant pro společnost Deloitte Czech Republic nebo jako projektový manažer ve společnosti Euronics. Vystudoval ekonomii na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Jeho životním krédem je - nebát se nových výzev a dělat věci naplno. Pokud zrovna nepracuje, jezdí na snowboardu nebo běhá.
In-house vývoj stále posunuje náš internetový obchod mílovými skoky, kdy dokážeme obsloužit denně desítky tisíc zákazníků se systémy, které jsme si ušili na míru. Věděli jste, že Alza.cz si vyvíjí svůj interní informační systém sama? Jak se takový vývoj dělá a jaké technologie využívá? Pojďte nakouknout pod kapotu.
Ředitel vývoje IS
Jiří Schejbal vystudoval softwarové inženýrství na Matematicko-fyzikální fakultě Univerzity Karlovy, ale IT odvětví se věnuje již od svých raných teenagerských let. V Alza.cz začal působit hned po škole v roce 2010, kde si prošel pozicemi programátora, analytika, projektového managera a týmového vedoucího. V současné době působí na pozici Vedoucího vývoje IS a vede tým 20 IT specialistů všeho druhu. Ze své pozice určuje strategii a směr vývoje celopodnikového informačního systému, který řídí veškeré firemní procesy.
V krátké případové studii si ukážeme, jak se Megapixelu vyplatilo investovat do responzivní verze e-shopu, kdy jsme web optimalizovali pro chytré telefony a tablety. A jaká měla tato změna vliv na nárůst objednávek.
Managing Director
Michal je ředitelem rodinné internetové agentury PeckaDesign, kterou spoluzakládal se svou ženou Katkou v roce 1998. Předtím studoval produktový design na Fakultě výtvarných umění VUT v Brně, původním vzděláním je tedy designér. V současné době se kromě řízení firmy věnuje konzultacím pro významné klienty; jeho nejoblíbenější činností je radit provozovatelům e-shopů, co dělat lépe. Tam také zúročuje zkušenosti s provozem vlastního e-shopu s designovým nábytkem a doplňky: DesignVille.cz.
Chcete prostřednictvím webu dobýt nové trhy? Ve svém příspěvku vám povím, co je potřeba dělat na samém začátku expanze a jak si potvrdit správnost svého rozhodnutí. Dozvíte se, jak zjistit preference zahraničních online zákazníků či jak prověřit míru konkurence na nových trzích.
Digital Strategy Director
Šéf realizačního týmu. Stará se o to, aby klienti byli spokojeni s kvalitou odvedené práce i s profesionalitou spolupráce. Řídí, vymýšlí a realizuje strategické projekty pro klíčové klienty.
Jirka má dlouholeté zkušenosti s online marketingem a úspěšnými redesigny. Jím vedený redesign stránek O2.cz přinesl výrazné obchodní výsledky, vyšší spokojenost zákazníků a v neposlední řadě první místo v soutěži WebTop100. Ve společnosti LMC se účastnil iniciativy zavádění principů uživatelské přívětivosti, v rámci které vedl a rozvíjel tým UX specialistů, výzkumníků a designérů. V roli nezávislého konzultanta získal zkušenosti s klientským přístupem a s tvorbou digitálních strategií pro komplexní online projekty.
Zveme Vás na neformální pokračování konference, v rámci kterého pro Vás bude připraveno lehké občerstvení.