Prezentace Vás seznámí s charakteristikou polského e-commerce trhu, s chováním internetových uživatelů a ukáže Vám současné hlavní trendy. Seznámí Vás se znalostmi, které jsou klíčové k úspěšnému otevření e-shopu v Polsku a představí Vám hojně využívané nástroje, bez kterých je těžké zůstat konkurenceschopný.
Prezentace bude v anglickém jazyce bez tlumočení.
Mateusz Gordon pracuje ve společnosti Gemius jako e-commerce expert od března 2012 – má rozsáhlé znalosti o chování, potřebách a preferencích on-line zákazníků. Mimo jiné se specializuje na metody zlepšování businessu v e-commerce segmentu, jak na strategické úrovni, tak na úrovni vytváření vhodných nástrojů pro jeho implementaci. Kromě toho poskytuje poradenské služby v oblasti on-line prodeje a marketingu. Své odborné znalosti získal během svého pracovního působení v FM Logistic Polska, v Unileveru či L'Oréalu. Byl také zaměstnán jako marketingový ředitel v mLife, kde byl u zrodu on-line a telekomunikační průmyslu. Vystudoval ekonomickou školu ve Varšavě a svá studia zakončil "European Business Course", jednoletým Philip manažerským programem.