Plánování Vaší „připojené“ zákaznické cesty: Programatické trendy, které je třeba brát v úvahu

Přednáška

Pro prozákaznicky orientované marketéry přináší programatický nákup mnohem víc než automatizaci. Pomáhá značkám a obchodníkům, aby jejich digitální displayové strategie nebyly pouze bezhlavým retargetingem. Reálná příležitost pro daty-řízenou displayovou reklamu pochází z využití skutečně individualizovaného marketingu, dosažením zákazníků kdekoliv a na jakémkoliv zařízení s vysoce personalizovanou displayovou reklamou. Žádný jiný online kanál nenabízí marketérům možnost personalizovat každý aspekt marketingového plánu – od produktu a zpráv, přes cenu a propagaci, po umístění a načasování – tedy každou zákazníkovu pozici během nákupního procesu. Ve své prezentaci bude výkonný ředitel společnosti Sociomantic pro region střední a východní Evropy sdílet aktuální klíčové trendy v oblasti programatické personalizace: získávání, přiřazení, loajalitu, mobilní technologie a web2store. Navíc se podělí o své praktické zkušenosti z blízka i daleka, které Vám pomohou využít Vaše first-party data k vytvoření udržitelných vztahů s Vašimi nejlepšími zákazníky a budoucími zákazníky.

Prezentace bude v anglickém jazyce bez tlumočení.

Přednášející