Cítíme, že nákupní košík je nejcitlivější místo pro úspěšnost nákupu online. 7 z 10 lidí v ČR nedokončí objednávku. Lidé přerušují nákup mezi vložením do košíku a tlačítkem „dokončit“. Skoro to vypadá, jako by byly nákupní košíky „děravé“ nebo jim „upadávalo držadlo“ Odhalením všech slabých míst nákupního košíku bychom tento stav rádi změnili. Cílem prvního ročníku je najít a ocenit ty e-shopy, které mají nejpřívětivější nákupní košíky z pohledu koncového zákazníka, a zároveň stanovit metriku pro hodnocení nákupních košíků. O nejlepších košících rozhodne odborný panel předních expertů na online nakupování.
Lukáš v 18 letech spoluzaložil abdoc.net a byl u toho, když se z webového studia stal úspěšný tvůrce nástrojů pro webové vývojáře madebysource.com. Možná znáte jejich první produkt CSS Hat. Před rokem se dal dohromady s klauny z Miton.cz (Slevomat.cz, Heuréka.cz, Bonami.cz a další) a začal pracovat na projektu Twisto.cz, kde má na starosti produkt a marketing.
Ondřej Raška propadl internetu před 15 lety. V roce 2000 založil s Michalem Jirákem, Tomášem Matějčkem a Milanem Zemánkem MITON. Klasicky na začátku každý řešil všechno od mytí hrnků až po strategický plán. Ondra tíhnul k technologiím a vývoji. Jeho dítětem z této doby je Stable.cz a první phpko Stahuj.cz. Aktuálně je MITON holdingová společnost, která se soustředí na oblast customer internet v CEE. Má prsty například v projektech Heureka, Hotel.cz, Slevomat, Pixmac nebo Twisto. Ondra vystudoval fakultu Informatiky a statistiky na VŠE. Hraje squash, florbal a golf mu vůbec nejde.