Jak vidí současný stav české e-commerce? Jaké jsou před námi výzvy a nové trendy?
Jiří Hlavenka je podnikatel v oblasti internetových technologií; založil mj. vydavatelství Computer Press a Vltava.cz. Je autorem více než 40 publikací a několika tisíc odborných článků. Dnes působí především jako investor, je mimo jiné spoluzakladatelem a podílníkem společnosti Skypicker.com.
Tomáš stál v čele Heureky od roku 2013 do roku 2023. Za jeho vedení Heureka expandovala do dalších sedmi zemí, zdesetinásobila své metriky a prošla byznysovou, organizační i technologickou tranformací. Od července 2024 bude v čele zážitkového portálu Slevomat Group. Ve volném čase rád vaří a sportuje a věnuje se rodině.
Jan Jírovec se v prostředí internetu a softwaru pohybuje více než dvanáct let. V minulosti působil v segmentu finančního softwaru ve východní Evropě a severovýchodní Asii jako Business development Manager. Později rozvíjel platební bránu PayU na českém a slovenském trhu. Do skupiny Rockaway přišel z pozice šéfa Allegro Group CZ. V Rockaway se Jan stará o naplňování dlouhodobé vize a řízení strategických aktivit, současně se ujal vedení projektu E-commerce Holding.
Spolumajitel skupiny Pilulka, která provozuje desítky kamenných lékáren, ale zejména internetové projekty Pilulka v Česku, Slovensku, Rumunsku, Maďarsku a Rakousku. Na trhu e-ecommerce se pohybuje přes 20 let, když své jméno dříve spojoval s eshopy Kasa.cz a Hej.sk, které spoluvlastnil a řídil. Má zkušenosti s několika exity ale a investicemi do řady startupů, když stál například u zrodu Startup Yardu. Martin je předsedou předsednictva APEK.
Josef Matějka, český podnikatel a internetový vizionář, stál na přelomu let 1998 a 1999 u zrodu elektronického obchodování v Čechách, když spustil první verzi svého vlastního internetového obchodu CZC.cz (tehdy ještě pod názvem Czech Computer). Po jeho prodeji se prostřednictvím firmy Nextech Ventures začal věnovat investicím do nadějných startupů.
Před 18ti lety založil nekomerční web o zdraví Celostnimedicina.cz. Následně pro jeho financování otevřel internetový obchod Prozdravi.cz a pak následovaly další e-shopy Parfemy.cz, Hodinky.cz, Krasa.cz, Sperky.cz, Vivantis.cz, Vivantis.sk, Vivantis.ro, .... VIVANTIS a.s. zaměstnává 250 lidí a realizuje obrat 1 MLD Kč. Úspěch je dělat to, co mě nejvíce naplňuje, jak nejlépe umím...
Zvídavý optimista povahou a internetový budovatel profesí. Spoluzaložil a později úspěšně prodal ikonu českého internetového marketingu H1.cz. Poslední rok spolu s firmou Miton provozuje nákupní klub Bonami.cz, jehož posláním je přinášet inspiraci a nabízet krásné věci pro bydlení a život. Zajímá ho psychologie, rád se jen tak prochází a popíjí kávu ve společnosti příjemných lidí.
Vystudoval Podnikovou ekonomiku a management na VŠE a MBA program na Escuela Superior de Marketing y Administración. V roce 2010, ještě během studií, spustil společně se spolužákem Tomášem Huberem prodej müsli přes internet s možností vlastních variací. V létě 2011 se oba zakladatelé vydali do pořadu Den D, kde hledali investory a přestože se s žádným nakonec nedohodli, odvysílání pořadu v roce 2012 způsobilo přetížení webu Mixit a jeho myšlenka se stala až nečekaně populární napříč veřejností. Za své úspěchy získali Martin Wallner a Tomáš Huber ocenění EY Začínající podnikatel roku 2015. Mixit od svého založení připravuje expanzi již na sedmý evropský trh a roční tržby směřují k miliardě Kč. V rámci budování výrobního závodu a logistiky kolem Mixit se pustili i do investic do komerčních nemovitostí a prostřednictvím nadačního fondu Mixit se věnují také filantropii. Martin žije v Praze a kromě jízdy na kole do práce nebo zimním sportům se věnuje svým veteránům.