Postup digitálních domorodců: DNA nového nakupujícího

Přednáška

Většina organizací přehnaně zaměřuje svoji vícekanálovou strategii na dostupné technologie – tablety a smartphony, aplikace a sociální media. Technologie je však pro nás pouze nástrojem k vybudování lepšího spojení s našimi zákazníky a koncovými uživateli. Neměli bychom se zaměřovat na technologii samotnou. Skutečná změna se odehrává v globálních posunech v rámci sociokulturních norem nakupujících a spotřebitelů. Existují obrovské rozdíly mezi tím, co očekávají spotřebitelé narození před příchodem Googlu (BG) a po příchodu Googlu (AG). Jelikož se digitální domorodci (narození v osmdesátých letech minulého století) nyní dostávají do věku 30 a více let, budeme svědky jednoho z největších posunů spotřebitelských zvyklostí v globálním měřítku snad od dob, kdy se v padesátých letech minulého století v USA objevil pojem teenager. Co vlastně tato generace očekává od života, vztahů, značek a maloobchodníků? Co požadují v oblasti spotřebitelských a nákupních zkušeností? A co je nejdůležitější – jak se připravit, abychom byli schopni splnit jejich potřeby. S využitím sociální a kulturní antropologie, futurologie a globálních posunů chování spotřebitelů prozkoumáme, kam by toto vše mohlo směřovat. Pokud nemáte rádi změnu, irelevanci budete mít rádi ještě méně!

Přednášející