Většina organizací přehnaně zaměřuje svoji vícekanálovou strategii na dostupné technologie – tablety a smartphony, aplikace a sociální media. Technologie je však pro nás pouze nástrojem k vybudování lepšího spojení s našimi zákazníky a koncovými uživateli. Neměli bychom se zaměřovat na technologii samotnou. Skutečná změna se odehrává v globálních posunech v rámci sociokulturních norem nakupujících a spotřebitelů. Existují obrovské rozdíly mezi tím, co očekávají spotřebitelé narození před příchodem Googlu (BG) a po příchodu Googlu (AG). Jelikož se digitální domorodci (narození v osmdesátých letech minulého století) nyní dostávají do věku 30 a více let, budeme svědky jednoho z největších posunů spotřebitelských zvyklostí v globálním měřítku snad od dob, kdy se v padesátých letech minulého století v USA objevil pojem teenager. Co vlastně tato generace očekává od života, vztahů, značek a maloobchodníků? Co požadují v oblasti spotřebitelských a nákupních zkušeností? A co je nejdůležitější – jak se připravit, abychom byli schopni splnit jejich potřeby. S využitím sociální a kulturní antropologie, futurologie a globálních posunů chování spotřebitelů prozkoumáme, kam by toto vše mohlo směřovat. Pokud nemáte rádi změnu, irelevanci budete mít rádi ještě méně!
Ken Hughes je celosvětově uznávaný behaviorista a odborník na zákaznické chování. Díky svým rozsáhlým znalostem v oborech jako spotřebitelská psychologie, digitální antropologie, behaviorální ekonomie a neuromarketing dokáže predikovat budoucí vývoj a odhalit nové trendy v nakupování. Své zkušenosti získal během svého 18letého působení v čele agentury Glacier Consulting zaměřené na zákaznický insight. Radil značkám jako jsou Unilever, 3M, IKEA, Coca-Cola, AXA či Heineken v oblastech zákaznické zkušenosti, omnichanelu (vícekanálový prodej), shopper marketingu, retailu, komunikace s generacemi Y a Z či peer to peer ekonomie. Jako renomovaný autor, řečník, univerzitní profesor v oblasti chování spotřebitelů a herec v jedné osobě dokáže sdělit nejen hodnotné a provokativní myšlenky, ale podá je i zábavnou formou s pro něj typickým irským humorem.