Světový trh s módou se vyrovná velikostí automobilovému průmyslu a je 6x větší, než trh se spotřební elektronikou. Jen velikost českého trhu s módou je přes 70 miliard korun. Ale pokud srovnáte technologické možnosti, které dnes máme, s aktuálním nákupním zážitkem, najdete tem obrovskou příležitost, které mohou e-shopy využít. O tom, jak pracovat s originálním obsahem, tvrdými daty a čirou Radostí a změnit tak trh český trh s módou. Košík po košíku.
Pavlína Louženská se věnuje business strategii a inovacím. V agentuře 2FRESH rozvíjí kromě klientů i studii SPINN - unikátní srovnání inovačních ekosystémů startupů a korporací (více na spinn.study). Pro Google mentoruje startupy ve střední a východní Evropě v rámci programu Launchpad. Specializuje se na fashion business a marketing, který pravidelně školí a konzultuje. Založila skupinu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes deset tisíc aktivních členek. Je členkou správní rady Transparency International. Píše blog pavlinaspeaks.com. Na Twitteru a Instagramu ji můžete sledovat jako @pavlina_speaks.