Spolupráce firem s blogery začíná mít své pevné místo i v ČR. Jsme sice všichni stále ve fázi, kdy se učíme, co a jak, na druhou stranu to poskytuje více prostoru pro úspěch a čas vybudovat pevné základy do budoucna. Povíme si, jak taková spolupráce může probíhat, jak se navazuje a kde hledat "ty správné" partnery. Mluvit budeme i o různých formách spolupráce, které jsou nejvyužívanější a nejefektivnější. Není to však jen o tom, jak blogera získat, ale také o tom, jak si ho udržet a vybudovat si s ním vztah. Projdeme si pár příkladů z praxe i mé osobní zkušenosti.
Olga vystudovala v Brně Informační studia a knihovnictví a již během studií působila v oblasti online marketingu v rámci skupiny Guerrilla Readers a realizovala řadu projektů na podporu čtenářství. Přes 4 roky působila v Knihovně UTB jako marketingový specialista, lektor informačního vzdělávání a projektový manažer. Mimo svou knihovnickou práci podnikala v oblasti social media marketingu se zaměřením zejména na knižní trh (dlouhodobá spolupráce např. s nakladatelství Kniha Zlín). Aktuálně se stará o online marketing knihkupecké sítě Neoluxor a učí na univerzitě v Brně a ve Zlíně.