Datová analytika, reporting a big data jsou slova, která opanovala svět e-commerce poslednich několika let. Každý by chtěl data sbírat, měřit a hlavně správně vyhodnocovat. Na co ale nikdo není připravený, je změna, kterou s sebou datová analytika přináší. A to změna kontinuálni a neustálá. Bude striktně vyžadovat organizace se silnou vizí připravené zpochybňovat zažitá paradigmata a ochotně experimentovat se vším, co tvoří jejich core business. Klíčem ke změně bude schopnost udržet zaměstnance s prorůstovým myšlením, kteří už dnes na trhu prakticky nejsou. Jste připraveni?
Vojta Roček pracuje s daty od roku 2007 (s výjimkou doby, kdy provozoval v Praze soukromý rumový klub). Byl prvním analytikem společnosti Keboola, BI firmou s celosvětovou působností. Poté se připojil VC fondu Rockaway Capital, kde implementoval data pro více než 20 e-commers projektů a startupů. V roce 2015 založil poradenskou společnost Trologic se zaměřením na správu dat a implementaci AI. V roce 2016 se podílel na založení startupu Stories, který řeší obchodní problémy s použitím big data a machine learning aplikací. AI vidí jako bránu k pochopení složitějších organizačních problémů, jako jsou angažovanost uživatelů nebo individuální osobní růst.