Jak budou spotřebitelé nakupovat v roce 2020 a dále? To byla hlavní otázka dvouletého výzkumného programu, kterým se zabývalo více než 660 maloobchodních expertů napříč 30 skupin. Jorij Abraham, představí to nejlepší z této studie, která zohledňuje změnu v chování spotřebitelů, technologický vývoj a vzestup míst na světovém trhu. Svou prezentaci uzavře konkrétními případy strategických alternativ pro maloobchodníky, a poradí, jak zajistit své místo na globálním maloobchodním trhu 2020.
Jorij Abraham je součástí e-commerce komunity od roku 1997. Působí jako ředitel E-commerce luxusního obchodního řetězce Bijenkorf, největší evropské cestovní organizace TUI, online vydavatelství Sanoma Media - spadající pod největší mediální společnost v Beneluxu a také je ředitelem Consulting as Unic. Souběžně s těmito činnostmi založil další dvě společnosti eVentures Europe a vZine. Od roku 2013 je ředitelem výzkumu v Thuiswinkel.org (což je holandská asociace pro elektronickou komerci) a E-Commmerce Europe (Evropské sdružení pro elektornickou komerci, reprezentující 25000+ společností v 16 zemích Evropy.