Responzivní design, personalizace, SEO... skutečně se bez nich a dalších současných trendů neobejdete? Opravdu jsou základem prosperujícího e-shopu, když se o nich tolik mluví? Ukážu vám, že to jde i bez módních vychytávek a že za úspěchem našeho e-shopu stojí ty nejzákladnější prvky - prozákaznický přístup a kvalita služeb.
S podnikáním začal již v 17 letech, kdy při hodinách na školní lavici balil první zásilky pro svůj e-shop. Časem přibyl další internetový obchod, který koupil jen za účelem revitalizace, aby jej po dvou letech opět prodal. Ačkoli plánoval systémem „koupit–vylepšit–prodat“ s e-shopy pokračovat, káva ho natolik pohltila, že se v roce 2010 zbavil veškerých vedlejších činností a od té doby se plně oddává podnikání plnému vůně a chuti s e-shopem a vlastní značkou Čerstvá Káva. Ten koupil jako krachující a prodělečnou one man show v roce 2009 a dnes jej s 12 zaměstnanci a více než 50milionovým obratem hodnotí jako největší e-shop s kvalitní kávou v ČR.