Dělat správná byznysová rozhodnutí na základě reálných dat a umět reagovat na aktuální trendy a oblíbenost produktů mezi zákazníky. Perfektně ovládnout produktový management, nabízet ve své kategorii ty správné produkty, ve správný čas, za optimální cenu a v dostatečném množství. Heureka nabízí od 1. 9. 2015 e-shopům nový produkt – Data. Ty budou moci e-shopy využít ke správnému uchopení produktového managementu a posílení své pozice v rámci dané kategorie zboží. Celý tento projekt s konkrétními ukázkami a možnostmi představíme v rámci workshopu.
V Heurece se Michal už téměř dva roky stará o veškerou činnost spojenou s daty. Kompletní datové analýzy v rámci businessu, marketingu a vývoje včetně práce s různými BI tooly má na starosti právě on. Před svým nástupem sbíral Michal zkušenosti z e-commerce oblasti ve společnosti i-tesco, kde měl na starosti reportování a kompletní finanční analýzy.