Tato akce již proběhla. Další akce E-Business Forum 2025 se koná 9. 10. 2025.

Program

10:40 - 11:10

COFFEE BREAK

12:50 - 13:45

OBĚD

13:45 - 13:50

Zahájení programu v sálu Inspirace

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Konzultant marketingu

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

13:50 - 14:10

Jak jsme s Bonami expandovali (nejen) na Slovensko

Na začátku roku 2013 jsme České republice na Bonami poprvé představili designové kousky pro hezčí bydlení formou každodenní inspirace. Po třech letech už chystáme naši třetí zahraniční expanzi, při té poslední se na Slovensku během prvních 12 měsíců registrovalo přes 260 000 členů, kteří nakoupili za více než 73 miliónů korun. Každá naše expanze je řízena z Prahy a každou děláme o něco chytřeji a snadněji a o naše nabyté zkušenosti se s vámi chceme podělit. Co předchází spuštění? Co všechno je potřeba zařídit? Jak nezačít při spuštění od nuly? Jaké jsou tipy a triky pro ušetření času a peněz? To všechno vám řekneme z naší zkušenosti, aby i vaše expanze do zahraničí byla o něco snazší.

David Šiška David Šiška

CEO

Bonami.cz

David Šiška

David se přidal k Mitonu v roce 2013 a od roku 2016 vede Bonami.cz, které je dnes v 5 zemích, má 190 zaměstnanců a letos míří k miliardovému obratu. S Bonami má ambici stát se největším online prodejcem v Home&Living kategorii v CEE regionu.

Od loňského roku David navíc figuruje na žebříčku časopisu Forbes mezi nadějnými mladými Čechy „30 pod 30“.

14:15 - 14:35

Ako docieliť aby Vaši zákazníci behali nahí okolo obchodu?

Loajalita zákazníkov a ich túžba po niektorých produktoch a službách nepozná hraníc. Pred Footshopom ľudia pre limitované tenisky kempujú aj celú noc. Alebo sú ochotní písať slohy, fotiť sa, dokonca sa prebehnúť nahí pred obchodom. Ako je to možné? Je loajalita zákazníkov nástrojom alebo cieľom? Svoj pohľad na prácu so zákazníkmi a získavanie ich loajality predstaví Peter, zakladateľ Footshopu.

Peter Hajduček Peter Hajduček

Jednatel

Footshop

Peter Hajduček

Peter sa venuje webu a online marketingu už 13 rokov. Najprv založil internetovú agentúru Unikum.cz a neskôr sa získané vedomosti využil pre vlastný projekt, ktorý spojil všetko, čo od detstva miloval. Výsledkom je firma Footshop, ktorá do nášho regiónu priniesla niekoľko veľmi unikátnych produktov a teniskových značiek. Netradičný kamenný obchod, párty pre stovky ľudí, spolupráce s umelcami a kvalitný internetový marketing vyústili vo firmu, ktorá rastie násobne už niekoľko rokov po sebe.

14:40 - 15:00

SuperSporťák – být ten nejlepší spoluhráč

Za kým jdete pro radu, když se nemůžete rozhodnout? Za tím, komu důvěřujete. Ve SportObchod.cz jsme sami sportovci a jako odborníci umíme lidem doporučit výbavu podle jejich úrovně. Proto jsme vytvořili postavu SuperSporťáka, který zákazníkům s výběrem poradí. V své prezentaci vám představím postavu SuperSporťáka, ukážu, jak jsme budovali YouTube kanál, jaká videa natáčíme, co nám funguje a co se nám osvědčilo. Sport je fér. Stejně se chováme i k zákazníkům. Budujeme důvěru a získáváme stálé zákazníky. Jsme jejich nejlepší spoluhráč.

Richard Sláma Richard Sláma

SuperSporťák

SportObchod.cz, s. .r. o.

Richard Sláma

Richard má několikaleté zkušenosti s prací v IT médiích. Později se přes pozici projektového manažera pro lokalizace přesunul na druhý břeh a působil jako PR pro IT firmy. Od kancelářské židle ho celoživotní záliba ve sportu nakonec zavedla do společnosti SportObchod.cz, pro kterou jako SuperSporťák testuje, recenzuje, píše a točí videa o sportovním vybavení.

15:00 - 15:30

COFFEE BREAK

15:30 - 15:50

Charitativní e-shop jako začátek vztahu s dárcem

„Zákazník“ právě nakoupil na našem charitativním e-shopu Skutečný dárek. To je malý důvod k oslavě, ale co dál? Jak vybudovat vztah, o kterém se ve fundraisingu tolik mluví? Jak ze zákazníka e-shopu, často náhodného, udělat fanouška naší práce? Jak od prvního nákupu přejít k dlouhodobé podpoře našich aktivit?

Vojtěch Drahorád Vojtěch Drahorád

Telemarketing

Člověk v tísni

Vojtěch Drahorád

Vojtěch Drahorád pracuje ve fundraisingovém oddělení Člověka v tísni, kde má na starosti akvizici pravidelných dárců. Vyhledává a kombinuje různé fundraisingové nástroje tak, aby Člověk v tísni dokázal potenciální dárce oslovit, získat a udržet.

15:55 - 16:15

Proč mít vlastní mobilní appku?

Mobilní vývoj je drahá záležitost, a proto je potřeba se hned na začátku rozhodnout, jakým směrem se budete ubírat. Pokusím se tedy odpovědět na pár základních otázek. Potřebuji vůbec mobilní aplikaci? Jaké jsou její výhody a nevýhody? Jaký přínos bude mít pro mé zákazníky? Kdy začít řešit vývoj mobilní aplikace? Založit interní mobilní vývojový tým, nebo využít služeb specializovaných agentur? Jít formou nativních aplikací, nebo hybridního vývoje? Všechny odpovědi budou obohacené o konkrétní data, která máme ve Slevomatu k dispozici. Ty zahrnují jak aplikaci Slevomatu, tak aplikaci Hele.

Michal Bilka Michal Bilka

Vedoucí mobilního týmu

Slevomat.cz

Michal Bilka

Michal Bilka ve Slevomatu vybudoval a řídí tým mobilních vývojářů. Hlavním úkolem týmu je vývoj zákaznické a partnerské aplikace Slevomatu a aplikace Hele. Před nástupem do slevového portálu působil v pražské reklamní agentuře Comunica, kde měl na starosti rozvoj digitálního oddělení. Také pracoval ve vydavatelství MAFRA, kde působil jako manažer pro strategický rozvoj. Měl odpovědnost za vývoj mobilních aplikací, digitální portál pro novinové tituly MF DNES a LN či strategie pro využití sociálních sítí. Před tím sbíral zkušenosti v internetové agentuře Symbio Digital.

16:20 - 16:40

Jak na lepší nákupní proces, aneb co odhalil Český Košík Roku 2016?

111 e-shopů, 444 uživatelských testů, desítky hodin video záznamů a propracovaná metodika – to byl již třetí ročník studie Český Košík Roku. Vítězové budou v době konání konference již známí. Twisto, jakožto pořadatel studie, odhalí detailnější výsledky, které upozorní na úskalí nákupního procesu na TOP českých e-shopech, a to jak z pohledu mobilních telefonů, tak i desktopu. Můžete se těšit na tipy a triky, jak rychle zefektivnit nákupní proces v e-commerce, zvýšit konverze a udělat zákazníka spokojenějším.

Jan Daněček Jan Daněček

Business Development Director

Twisto Payments

Jan Daněček

Honza v Twistu zastává pozici Business Developement Directora od jeho vzniku, tedy roku 2013. Kromě akvizice nových partnerů se Honza stará hlavně o ladění komunikace Twista v košíku, bezchybný průchod nákupním procesem a přípravu interní i externí marketingové podpory. Před svým nástupem do Twista působil ve slevovém serveru Amplion.cz, který pomohl založit a následně jej po obchodní stránce řídil. Amplion.cz se stal za doby působení Honzy jednou z klíčových vertikál pro celou skupinu kolem Centrum.cz. Ve volném čase se věnuje sportu, cestování a svému labradorovi.

16:45

AFTER PARTY