Šéfredaktor serveru Root.cz
Petr Krčmář působí jako šéfredaktor serveru Root.cz. Vystudoval elektroniku se zaměřením na počítačové systémy. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá téměř dvacet let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Propaguje nasazení otevřeného software a svobodný přístup k informacím. Je aktivním členem sdružení vpsFree.cz, ve kterém členové spravují vlastní VPS infrastrukturu.
Jak využívat data pro zvýšení úspěšnosti emailingových kampaní a loajality zákazníků. Co vše obnáší pro firmu nastavení emailingové strategie a změny v přístupu k zákaznické databázi, to budou hlavní témata přednášky. Dále uslyšíte, jaké možnosti přináší dynamický obsah, změny časování kampaní a mnoho dalších tipů ovlivňujících úspěšnost newsletterů.
CEO & Co-Founder
Petr využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, ostatně se v těchto oblastech pohybuje již 20 let. Zkušenosti s provozování vlastního e-shopu mu pomáhají v efektivní spolupráci s klienty. Před založením Sherpas TECH vedl 6 let oddělení e-mailingu v konzultační společnosti Acomware, kde se také podílel na jejím vedení a rozvoji v oblasti IT a technologií. Petr má v letošním ročníku soutěže na starosti kategorii Retenční marketing.
Vedoucí online obchodu
Radim působí v TESCOMĚ 12 let. Začínal na pozici obchodního analytika a specialisty CRM. Byl zde u vzniku e-commerce, v roce 2010 byl pověřen vybudováním Oddělení online obchodu, které od té doby úspěšně řídí. Za 6 let postavil na zelené louce úspěšný prodejní kanál, jehož podíl na celkovém obratu společnosti rok od roku roste. Jeho tým zastřešuje B2C a B2B online obchod, jejich vývoj a marketing.
Mít přesnou představu o struktuře zákaznické báze je první předpoklad k vystoupení z šedé neziskové zóny většiny e-shopů. Správná definice zákaznických segmentů a sledování přechodů mezi těmito skupinami je recept na internetovou dlouhověkost. Proč určitá skupina zákazníků ztrácí zájem o prodejce ve stejném časovém období? Poznání chování zákazníků zkrátka hraje větší roli než kdykoliv dříve.
Otázka věrohodnosti reportovaných dat z reklamních systémů je téma, které rovněž velmi úzce souvisí se ziskovostí podniku. Člověk velmi snadno nabyde dojmu z reklamních systémů, že vše šlape jako švýcarské hodinky. Následný pohled na hospodaření společnosti nicméně člověka rychle vyvede z omylu. Je nesmírně důležité rozlišovat kvalitu návštěvnosti při zdánlivě stejné ROI.
Managing Director
„Podíváme-li se na data správným úhlem, začnou vyprávět příběhy.“ Martin Ptáček je zakladatelem Cross Masters a působí zde současně jako Managing Director. Více než 15 let se věnuje různým formám on-line marketingu a před 3 roky propadl kouzlu marktingových dat a jejich dopadu jejich interpretace na strategická rozhodování firem a marketérů. V Cross Masters se zaměřují na získávání a využívání marketingových a obchodních dat z různých zdrojů. Tato data analyzují a interpretují a jejich klienti se mohou mnohem přesněji rozhodovat.
Výkonný ředitel
Petr zodpovídá za funkčnost manažerského týmu a dobrou atmosféru ve firmě. Zabývá se především strategií společnosti a vyhledáváním slabých míst uvnitř firmy. Hlavu si vyčistí při sportu. Nejvíce ho baví fitness, bojové sporty a fotbal.
Povím vám příběh e-shopu VašeČočky.cz a jeho 13 mezinárodních mutací. Dozvíte se, jak jsme provedli kompletní redesign webu, přešli od webu zcela antimobilního k mobilnímu od Tapomatu a nakonec skončili u responsivního. Řeknu vám, jakým způsobem jsme ho navrhovali, postupně a opatrně nasazovali, na co jsme přišli při uživatelském testování, co odkryly mnohé A/B testy, jak jsme optimalizovali rychlost načítání stránek a jaký vliv to veškeré úsilí mělo na konverzní poměr a pozice v organickém vyhledávání v jednotlivých zemích.
CEO
Již dva roky stojí v čele společnosti Maternia, která prodává kontaktní čočky v 14 evropských zemích. Pod jeho vedením firma dosáhla v roce 2015 obratu 600 miliónů korun a expandovala na tři nové trhy. Rád experimentuje a o výsledcích píše na twitteru jako @urbanjiri. Diagnóza: bývalý programátor.
Vysoké náklady expedice, chybovost a sledování zásilek je výzvou každého e-shopu. Optimalizace a automatizace expedičních procesů je náš denní chléb. O zkušenosti se rádi podělíme. Dozvíte se, jak procesy správně nastavit a uvidíte porovnání mezi napojením přepravních služeb vlastními programátory a využitím externího systému.
Project manager
Martin vystudoval ekonomickou fakultu na ČZU v Praze. Následně pracoval 3 roky ve Srovname.cz, třetím největším srovnávači cen na českém trhu. Nyní vede tým stojící za projektem Balikobot.cz, který si klade za cíl ulehčit e-shopům život při expedici zásilek. Ve své přednášce Vám představí právě tento projekt.
Se svými kolegy z grafického oddělení Seznamu jsme připravili případovou studii, ze které vychází závěry, na co se musíte a na co naopak nemusíte při výrobě vizuálů soustředit. Případové studie jsme dělali na vlastních službách tak, abychom co nejvíce postihli obory podnikání jako: e-commerce, móda/design, služby. Chcete mít pro své rozhodnutí příběh podpořený daty? Tak to si budeme rozumět :)
Oblastní manažer VIP
Je absolvent Univerzity Pardubice. V Seznam.cz je už desátý rok a během té doby si prošel od základní obchodní pozice přes vedení týmu obchodníků až po stávající pozici. Na té je zodpovědný za vedení cca 50 členného týmu obchodníků. Dbá na to, aby byl v kontaktu s klienty a každodenní prací obchodníků, kteří se mohou spolehnout na to, že jeho názory vycházejí z praktických zkušeností s různými typy i velikostmi klientů. Je zastáncem postupného plánování. To znamená nejdříve si nastavit PPC systémy, přidávat velkoformátovou reklamu za postupného doplňování video formátů, RTB, rich medií atd.
Mezinárodní balíková logistika v Evropě stírá hranice. Přepravní síť je jak přesně seřízený a spolehlivý stroj, jehož uživatelé musí znát pouze zvyklosti příjemců na poslední míli.
Division Manager
General Logistics Systems Czech Republic
Již jedenáctým rokem stojí v čele české pobočky společnosti GLS, jedné z největších evropských sítí pozemní balíkové přepravy. Před tím působil 15 let v managementu firem dodávajících díly pro světové automobilky. „Zajištění vysoké kvality služeb při extrémních nárůstech přepravovaných objemů jsou manažerskou výzvou srovnatelnou s boomem českého automobilového průmyslu v 90. letech a logistika e-shopů se stává vysoce sofistikovaným oborem.
Trh e-commerce aplikací loni rostl nejrychleji ze všech: o 176 %. Je jen otázkou času, kdy jako majitelé e-shopu stanete před rozhodnutím, jestli si aplikaci pořídit, nebo nikoli. Zjistěte už teď, co její provozování obnáší - od zapojení mobilní aplikace do marketingové strategie e-shopu přes stanovení cílů až po vyhodnocení. Dozvíte se také o konkrétních technikách jako ASO (App Store Optimization), push notifikace nebo indexování vyhledávači. O reálnou zkušenost s aplikací se s vámi v závěru přednášky podělí Jakub Studený z General Sportu: oficiálního prodejce značky Under Armour. Těšte se na zajímavou případovou studii s dosud nepublikovanými daty, kterými se Jakub pokusí rozprášit jednu z nejvíce rozšířených obav u nás - co když si zákazníci nebudou chtít appku stahovat.
CSO
Velitel výsadkář m-shopu, nenapravitelný optimista, nakažlivý pohodář. Před působením v Asymbu sbíral zkušenosti ve webových agenturách. Dnes vede mezinárodní tým m-commerce obchodníků a navazuje spolupráci s e-shopery nadšenými do nových technologií, kteří mají ambice dobýt mobilní trh. Startup m-shop považuje za jednu ze svých největších životních výzev.
Jednatel
Jakub se věnuje obchodní a marketingové strategii. Jako jednatel společnosti General Sport s.r.o. působí v e-shopové speciálce U-Áčko.cz a jejích dvou kamenných prodejnách v Praze. Kromě obchodu s americkou sportovní značkou Under Armour se zabývá i dalšími e-commerce projekty: e-shopem se sportovní výživou a cvičebními pomůckami All4Fit.cz a největším hokejovým e-shopem X-hokej.cz. Nově rozjíždí také start-up Sportylot, rezervačně katalogovou platformu pro fitness trenéry a fitness gymy.
Povíme si o temperamentech lidí, jak je poznat a jak ze znalosti temperamentu zákazníků vytěžit maximum. Znalost lidských temperamentů je skvělým krokem k tomu, abychom věděli, z čeho budou zákazníci nadšení. A právě nadšení, i když ho zákazníci nemusí projevovat navenek, je základním předpokladem k vybudování dlouhodobého vztahu a věrnosti.
Obchodní ředitel
Vladimír vystudoval FEKT VUT v Brně. Od roku 2002 se věnuje internetovým projektům a marketingu na internetu. Od roku 2012 pomáhá e-shopům vydělávat peníze nejdříve z pozice projektového managera pana Mergada a následně jako marketingový konzultant. Aktuálně je obchodním ředitelem marketingové agentury BESTETO. Vladimír miluje setkávání s lidmi, přednášení a hledání způsobů, jak dělat šťastnější lidi kolem sebe.