14 tisíc kamenných prodejen a 37 tisíc e-shopů. Tisíce dostupných značek a stovky alternativ v každé kategorii. Schopnost porovnat nabídku v několika vteřinách. Zákazník má dnes tolik nákupních možností jako nikdy předtím. 78 % spotřebitelů připouští, že nejsou loajální. 46 % lidí přejde k nové značce, jen aby získali nějakou odměnu. A 29 % spotřebitelů mění značky jednoduše pro větší rozmanitost a novost. Existuje zkrátka příliš mnoho možností, aby zůstali věrní jedné jediné.
Lze tedy ještě vůbec mluvit o nějaké loajalitě? Jak vypadá nákupní chování skutečnosti? Jak se vyvíjelo v čase? Jaké faktory ovlivňují rozhodovací proces zákazníka? Lze ho nějak řídit? Lze dosáhnout alespoň jisté míry věrnosti? To vše se dovíte od Jany Lelovičové, specialistky na strategie značek a analýzu zákaznického chování, která se marketingovým komunikacím věnuje přes 20 let.
Jana působí na pozici strategického plánovače a analytika v mediálně-komunikační skupině Knowlimits Group a.s. Marketingovým komunikacím se věnuje přes 20 let. Po ukončení univerzitních studií v roce 1993 jí oslovil nově se formující svět reklamy. Začínala v první mezinárodní agentuře na Slovensku - GGK Occidental. Své profesní zkušenosti dále rozvíjela v nadnárodních společnostech Grey Worldwide, Ogilvy a v české agentuře Comtech. Specializuje se na značkové strategie a analýzu zákaznického chování. Projekty, na kterých se Jana podílela, získaly řadu českých i mezinárodních cen za efektivitu – Effie, World Retail Awards, IMC Europaen Awards, Český Direct & Promo atd.