Věrný zákazník je cosi jako Yetty. Všichni o něm mluví, ale viděl ho vůbec někdo?!

Přednáška

14 tisíc kamenných prodejen a 37 tisíc e-shopů. Tisíce dostupných značek a stovky alternativ v každé kategorii. Schopnost porovnat nabídku v několika vteřinách. Zákazník má dnes tolik nákupních možností jako nikdy předtím. 78 % spotřebitelů připouští, že nejsou loajální. 46 % lidí přejde k nové značce, jen aby získali nějakou odměnu. A 29 % spotřebitelů mění značky jednoduše pro větší rozmanitost a novost. Existuje zkrátka příliš mnoho možností, aby zůstali věrní jedné jediné. 

Lze tedy ještě vůbec mluvit o nějaké loajalitě? Jak vypadá nákupní chování skutečnosti? Jak se vyvíjelo v čase? Jaké faktory ovlivňují rozhodovací proces zákazníka? Lze ho nějak řídit? Lze dosáhnout alespoň jisté míry věrnosti? To vše se dovíte od Jany Lelovičové, specialistky na strategie značek a analýzu zákaznického chování, která se marketingovým komunikacím věnuje přes 20 let.

Přednášející