Mobilní vývoj je drahá záležitost, a proto je potřeba se hned na začátku rozhodnout, jakým směrem se budete ubírat. Pokusím se tedy odpovědět na pár základních otázek. Potřebuji vůbec mobilní aplikaci? Jaké jsou její výhody a nevýhody? Jaký přínos bude mít pro mé zákazníky? Kdy začít řešit vývoj mobilní aplikace? Založit interní mobilní vývojový tým, nebo využít služeb specializovaných agentur? Jít formou nativních aplikací, nebo hybridního vývoje? Všechny odpovědi budou obohacené o konkrétní data, která máme ve Slevomatu k dispozici. Ty zahrnují jak aplikaci Slevomatu, tak aplikaci Hele.
Michal Bilka ve Slevomatu vybudoval a řídí tým mobilních vývojářů. Hlavním úkolem týmu je vývoj zákaznické a partnerské aplikace Slevomatu a aplikace Hele. Před nástupem do slevového portálu působil v pražské reklamní agentuře Comunica, kde měl na starosti rozvoj digitálního oddělení. Také pracoval ve vydavatelství MAFRA, kde působil jako manažer pro strategický rozvoj. Měl odpovědnost za vývoj mobilních aplikací, digitální portál pro novinové tituly MF DNES a LN či strategie pro využití sociálních sítí. Před tím sbíral zkušenosti v internetové agentuře Symbio Digital.