Povím vám příběh e-shopu VašeČočky.cz a jeho 13 mezinárodních mutací. Dozvíte se, jak jsme provedli kompletní redesign webu, přešli od webu zcela antimobilního k mobilnímu od Tapomatu a nakonec skončili u responsivního. Řeknu vám, jakým způsobem jsme ho navrhovali, postupně a opatrně nasazovali, na co jsme přišli při uživatelském testování, co odkryly mnohé A/B testy, jak jsme optimalizovali rychlost načítání stránek a jaký vliv to veškeré úsilí mělo na konverzní poměr a pozice v organickém vyhledávání v jednotlivých zemích.
Již dva roky stojí v čele společnosti Maternia, která prodává kontaktní čočky v 14 evropských zemích. Pod jeho vedením firma dosáhla v roce 2015 obratu 600 miliónů korun a expandovala na tři nové trhy. Rád experimentuje a o výsledcích píše na twitteru jako @urbanjiri. Diagnóza: bývalý programátor.