Člověk je Homo Economicus zmítaný emocemi. Podvědomě vyžaduje odměnu za dobré chování. Neexistuje silnější marketingová propozice než Zadarmo. Účinkuje to skvěle a má to jen jeden jediný problém, každý takový podnik rychle zkrachuje. Existuje udržitelný business model, který kombinuje vysokou marži a zadarmo, inteligentně komponovaný věrnostní program. Už skoro dvacet let zkoumám loajalitu zákazníků ke komerčním značkám. Mám špatnou zprávu, žádná opravdová věrnost neexistuje. Zákazníci s Vámi mají jen dočasný vztah obohacený několika většími nevěrami. Lidé jsou nakonec nejvíce věrní z pohodlnosti, prostě se jim nechce hledat alternativu. Jenže to je ten nejnebezpečnější typ věrnosti, neboť konkurence nějakou alternativu před zákazníka postaví velmi brzy. Rozdávejte a získáte jejich srdce. Třeba Amazon dává svým Prime members jeden den v roce skoro celou marži, prostě proto aby jim připomněl, že na ně myslí a aby získal miliony nových Prime members. Ukážu vám, jak využívat odměny v obchodním vztahu.
Radek se věnuje přes dvacet let věrnostním programům a svoji profesionální kariéru trvale spojil s tímto oborem. Dostal jedinečnou šanci od základů vymyslet a spustit Baťa klub, o který se do roku 2010 staral. Poté přešel na volnou nohu a stal se partnerem společnosti Voxwise. Předává své bohaté zkušenosti formou konzultací, workshopů a kompletních projektů na míru. Patří mezi stálé členy poroty The International Loyalty Awards v Londýně. Během let nashromáždil ohromné množství informací o stovkách různých věrnostních programů z celého světa a dal je do veřejně přístupné databáze na adrese dbvp.cz.