Mít přesnou představu o struktuře zákaznické báze je první předpoklad k vystoupení z šedé neziskové zóny většiny e-shopů. Správná definice zákaznických segmentů a sledování přechodů mezi těmito skupinami je recept na internetovou dlouhověkost. Proč určitá skupina zákazníků ztrácí zájem o prodejce ve stejném časovém období? Poznání chování zákazníků zkrátka hraje větší roli než kdykoliv dříve.
Otázka věrohodnosti reportovaných dat z reklamních systémů je téma, které rovněž velmi úzce souvisí se ziskovostí podniku. Člověk velmi snadno nabyde dojmu z reklamních systémů, že vše šlape jako švýcarské hodinky. Následný pohled na hospodaření společnosti nicméně člověka rychle vyvede z omylu. Je nesmírně důležité rozlišovat kvalitu návštěvnosti při zdánlivě stejné ROI.
„Podíváme-li se na data správným úhlem, začnou vyprávět příběhy.“ Martin Ptáček je zakladatelem Cross Masters a působí zde současně jako Managing Director. Více než 15 let se věnuje různým formám on-line marketingu a před 3 roky propadl kouzlu marktingových dat a jejich dopadu jejich interpretace na strategická rozhodování firem a marketérů. V Cross Masters se zaměřují na získávání a využívání marketingových a obchodních dat z různých zdrojů. Tato data analyzují a interpretují a jejich klienti se mohou mnohem přesněji rozhodovat.
Petr zodpovídá za funkčnost manažerského týmu a dobrou atmosféru ve firmě. Zabývá se především strategií společnosti a vyhledáváním slabých míst uvnitř firmy. Hlavu si vyčistí při sportu. Nejvíce ho baví fitness, bojové sporty a fotbal.