(E)migrace nakupujících mezi zákaznickými segmenty

Přednáška

Mít přesnou představu o struktuře zákaznické báze je první předpoklad k vystoupení z šedé neziskové zóny většiny e-shopů. Správná definice zákaznických segmentů a sledování přechodů mezi těmito skupinami je recept na internetovou dlouhověkost. Proč určitá skupina zákazníků ztrácí zájem o prodejce ve stejném časovém období? Poznání chování zákazníků zkrátka hraje větší roli než kdykoliv dříve.

Otázka věrohodnosti reportovaných dat z reklamních systémů je téma, které rovněž velmi úzce souvisí se ziskovostí podniku. Člověk velmi snadno nabyde dojmu z reklamních systémů, že vše šlape jako švýcarské hodinky. Následný pohled na hospodaření společnosti nicméně člověka rychle vyvede z omylu. Je nesmírně důležité rozlišovat kvalitu návštěvnosti při zdánlivě stejné ROI.

Přednášející