Minulý rok jsem mluvil o potenciálu jednotlivých nákupních kategorií na internetu a mnoho z vás z této studie ještě dlouho čerpalo. Rád bych navázal další rozsáhlou studií, která se bude věnovat loajalitě zákazníků napříč všemi nákupními kategoriemi na internetu. Studie zmapuje chování zákazníků a jejich věrnost k e-shopům v těch nejdůležitějších a rostoucích kategoriích zboží. Motivaci a důvody zákazníků vracet se do e-shopů, ať už to jsou velké nákupní galerie nebo menší speciálky. Jak moc věrný je český zákazník, kolik oblíbených e-shopů má a nebo se rád nechá uplatit slevou či dárkem? Která kategorie zboží si drží prim ve věrnosti, do jakého e-shopu se vracejí zákazníci nejraději? Tak to vám prozradím právě na EBF.
Tomáš stál v čele Heureky od roku 2013 do roku 2023. Za jeho vedení Heureka expandovala do dalších sedmi zemí, zdesetinásobila své metriky a prošla byznysovou, organizační i technologickou tranformací. Od července 2024 bude v čele zážitkového portálu Slevomat Group. Ve volném čase rád vaří a sportuje a věnuje se rodině.