Se svými kolegy z grafického oddělení Seznamu jsme připravili případovou studii, ze které vychází závěry, na co se musíte a na co naopak nemusíte při výrobě vizuálů soustředit. Případové studie jsme dělali na vlastních službách tak, abychom co nejvíce postihli obory podnikání jako: e-commerce, móda/design, služby. Chcete mít pro své rozhodnutí příběh podpořený daty? Tak to si budeme rozumět :)
Je absolvent Univerzity Pardubice. V Seznam.cz je už desátý rok a během té doby si prošel od základní obchodní pozice přes vedení týmu obchodníků až po stávající pozici. Na té je zodpovědný za vedení cca 50 členného týmu obchodníků. Dbá na to, aby byl v kontaktu s klienty a každodenní prací obchodníků, kteří se mohou spolehnout na to, že jeho názory vycházejí z praktických zkušeností s různými typy i velikostmi klientů. Je zastáncem postupného plánování. To znamená nejdříve si nastavit PPC systémy, přidávat velkoformátovou reklamu za postupného doplňování video formátů, RTB, rich medií atd.