Jak se stát inovátorem na staromódním trhu

Přednáška

Koření kupuje každý, jenže často to vypadá jako nákup něčeho okrajového, jako jsou ponožky: každý si občas potřebuje koupit nové, ale většinou je to nudná nezbytnost, nikoli zábavný zážitek. Ole Strohschnieder, Florian Falk a Bela Seebach založili Just Spices, aby se to změnilo. Jejich vize: Udělat z nákupu koření vskutku emocionální záležitost. A daří se to – díky široké škále různých vlastních směsí (od Oatmeal Spice po Spicy Jerk Rub, abychom uvedli pár příkladů), barevnému produktovému designu znázorňujícímu kreslené postavičky i možnosti nechat si namíchat vlastní směsi v internetovém nástroji. Společnost v květnu oslavila čtvrté narozeniny a může se ohlédnout za celou řadou úspěchů: průběžné rozšiřování produktové škály, rostoucí tým, expanze na další evropské trhy, dostupnost produktů v maloobchodě, rozsáhlá mediální přítomnost a silná zákaznická a fanouškovská základna v sektoru B2B i B2C. Z nápadu, který tři kamarádi z univerzity vymysleli ve studeném sklepě, se stala prosperující firma, jež změnila pohled lidí na koření a na jeho potenciál. Just Spices je čítankovým příběhem úspěchu. Během své prezentace se Ole Strohschnieder podělí o několik anekdot z raných dní své firmy a ukáže, jak se její zakladatelé učili za pochodu a jak šli za svou vášní a vizí proměnit trh koření, až vybudovali současnou mezinárodní značku Just Spices, nabídli inovace a dodali trhu nový šmrnc.

Přednášející