Koření kupuje každý, jenže často to vypadá jako nákup něčeho okrajového, jako jsou ponožky: každý si občas potřebuje koupit nové, ale většinou je to nudná nezbytnost, nikoli zábavný zážitek. Ole Strohschnieder, Florian Falk a Bela Seebach založili Just Spices, aby se to změnilo. Jejich vize: Udělat z nákupu koření vskutku emocionální záležitost. A daří se to – díky široké škále různých vlastních směsí (od Oatmeal Spice po Spicy Jerk Rub, abychom uvedli pár příkladů), barevnému produktovému designu znázorňujícímu kreslené postavičky i možnosti nechat si namíchat vlastní směsi v internetovém nástroji. Společnost v květnu oslavila čtvrté narozeniny a může se ohlédnout za celou řadou úspěchů: průběžné rozšiřování produktové škály, rostoucí tým, expanze na další evropské trhy, dostupnost produktů v maloobchodě, rozsáhlá mediální přítomnost a silná zákaznická a fanouškovská základna v sektoru B2B i B2C. Z nápadu, který tři kamarádi z univerzity vymysleli ve studeném sklepě, se stala prosperující firma, jež změnila pohled lidí na koření a na jeho potenciál. Just Spices je čítankovým příběhem úspěchu. Během své prezentace se Ole Strohschnieder podělí o několik anekdot z raných dní své firmy a ukáže, jak se její zakladatelé učili za pochodu a jak šli za svou vášní a vizí proměnit trh koření, až vybudovali současnou mezinárodní značku Just Spices, nabídli inovace a dodali trhu nový šmrnc.
Ole Strohschnieder patří k zakladatelům německé manufaktury na koření Just Spices (www.justspices.de). Poté, co v Dortmundu vystudoval mezinárodní management, zahájil kariéru jako generální ředitel výrobce mraženého jogurtu frolé. V této pozici získal cenné poznatky o gastronomickém sektoru. Během studií rovněž několik měsíců pracoval v Indii jako stážista v marketingovém oddělení a absolvoval také stáž v logistické firmě v Mexiku. Díky těmto zkušenostem se zamiloval do místní kuchyně a do exotického koření. Během studia na univerzitě si Ole Strohschnieder a jeho tehdejší spolužáci Florian Falk a Bela Seebach uvědomili, že koření nabízí velký nevyužitý potenciál. Díky jejich vášni pro koření a inspiraci získané během měsíční „cesty kolem světa za kořením“ se zrodila myšlenka nového, emočního přístupu k vaření s kořením a také myšlenka internetového obchodu a sortimentu, který by lidi inspiroval k vaření a ke zkoušení různých receptů a chutí. V roce 2012 tedy toto trio založilo společnost Just Spices, aby „okořenilo“ kuchyně spotřebitelů. Firemní koncept je inteligentní a navíc stylový: Dnes je v e-shopu a vybraných maloobchodních prodejnách k dispozici zhruba 120 druhů koření a více než 80 jedinečných, vysoce kvalitních směsí, které si společnost sama míchá.