Trh e-commerce aplikací loni rostl nejrychleji ze všech: o 176 %. Je jen otázkou času, kdy jako majitelé e-shopu stanete před rozhodnutím, jestli si aplikaci pořídit, nebo nikoli. Zjistěte už teď, co její provozování obnáší - od zapojení mobilní aplikace do marketingové strategie e-shopu přes stanovení cílů až po vyhodnocení. Dozvíte se také o konkrétních technikách jako ASO (App Store Optimization), push notifikace nebo indexování vyhledávači. O reálnou zkušenost s aplikací se s vámi v závěru přednášky podělí Jakub Studený z General Sportu: oficiálního prodejce značky Under Armour. Těšte se na zajímavou případovou studii s dosud nepublikovanými daty, kterými se Jakub pokusí rozprášit jednu z nejvíce rozšířených obav u nás - co když si zákazníci nebudou chtít appku stahovat.
Velitel výsadkář m-shopu, nenapravitelný optimista, nakažlivý pohodář. Před působením v Asymbu sbíral zkušenosti ve webových agenturách. Dnes vede mezinárodní tým m-commerce obchodníků a navazuje spolupráci s e-shopery nadšenými do nových technologií, kteří mají ambice dobýt mobilní trh. Startup m-shop považuje za jednu ze svých největších životních výzev.
Jakub se věnuje obchodní a marketingové strategii. Jako jednatel společnosti General Sport s.r.o. působí v e-shopové speciálce U-Áčko.cz a jejích dvou kamenných prodejnách v Praze. Kromě obchodu s americkou sportovní značkou Under Armour se zabývá i dalšími e-commerce projekty: e-shopem se sportovní výživou a cvičebními pomůckami All4Fit.cz a největším hokejovým e-shopem X-hokej.cz. Nově rozjíždí také start-up Sportylot, rezervačně katalogovou platformu pro fitness trenéry a fitness gymy.