111 e-shopů, 444 uživatelských testů, desítky hodin video záznamů a propracovaná metodika – to byl již třetí ročník studie Český Košík Roku. Vítězové budou v době konání konference již známí. Twisto, jakožto pořadatel studie, odhalí detailnější výsledky, které upozorní na úskalí nákupního procesu na TOP českých e-shopech, a to jak z pohledu mobilních telefonů, tak i desktopu. Můžete se těšit na tipy a triky, jak rychle zefektivnit nákupní proces v e-commerce, zvýšit konverze a udělat zákazníka spokojenějším.
Honza v Twistu zastává pozici Business Developement Directora od jeho vzniku, tedy roku 2013. Kromě akvizice nových partnerů se Honza stará hlavně o ladění komunikace Twista v košíku, bezchybný průchod nákupním procesem a přípravu interní i externí marketingové podpory. Před svým nástupem do Twista působil ve slevovém serveru Amplion.cz, který pomohl založit a následně jej po obchodní stránce řídil. Amplion.cz se stal za doby působení Honzy jednou z klíčových vertikál pro celou skupinu kolem Centrum.cz. Ve volném čase se věnuje sportu, cestování a svému labradorovi.