Pavlína Louženská se věnuje business strategii a inovacím. V agentuře 2FRESH rozvíjí kromě klientů i studii SPINN - unikátní srovnání inovačních ekosystémů startupů a korporací (více na spinn.study). Pro Google mentoruje startupy ve střední a východní Evropě v rámci programu Launchpad. Specializuje se na fashion business a marketing, který pravidelně školí a konzultuje. Založila skupinu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes deset tisíc aktivních členek. Je členkou správní rady Transparency International. Píše blog pavlinaspeaks.com. Na Twitteru a Instagramu ji můžete sledovat jako @pavlina_speaks.
Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.
Absolvoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy a je spolutvůrcem systému eAdvokacie umožňujícího poskytování právních služeb prostřednictvím internetu. Je zapsán v seznamu advokátů České advokátní komory a patří mezi zakládající partnery advokátní kanceláře Mašek, Kočí, Aujezdský. Ve své praxi se věnuje zejména právní úpravě nehmotných statků (se zaměřením na autorské právo, ochranné známky, doménová jména a ochranu databází), obchodním závazkovým vztahům (včetně nekalé soutěže) a právním aspektům podnikání v prostředí internetu, a to i v případech, kdy tyto vztahy obsahují mezinárodní prvek či souvisí s aplikací komunitárního práva. K těmto otázkám se pravidelně vyjadřuje také v mediích.
Tomáš stál v čele Heureky od roku 2013 do roku 2023. Za jeho vedení Heureka expandovala do dalších sedmi zemí, zdesetinásobila své metriky a prošla byznysovou, organizační i technologickou tranformací. Od července 2024 bude v čele zážitkového portálu Slevomat Group. Ve volném čase rád vaří a sportuje a věnuje se rodině.
Luca Cassetti pracuje pro Ecommerce Europe od února 2015. V této evropské asociaci byl politickým poradcem do srpna 2017; od září 2017 je jmenován ředitelem pro veřejné záležitosti v EU. Ve své nové roli je Luca v Ecommerce Europe zodpovědný za každodenní řízení veřejných záležitostí a za strategie pro lobbing. Úzce spolupracuje s předsedy, spolupředsedy, politickými poradci a členy čtyř pracovních výborů Ecommerce Europe, a to se zvláštním zaměřením na e-regulace a e-logistiku. To znamená, že se věnuje celé řadě různých témat týkajících se digitálního jednotného trhu, jako je doručování zásilek, spotřebitelské a smluvní právo, DPH, geoblokování, ochrana údajů a soukromí, online platformy a elektronický obchod. Luca je také zodpovědný za udržování a rozšiřování vztahů Ecommerce Europe s evropskými institucemi a dalšími zúčastněnými stranami. Luca má magisterský titul v oboru veřejné správy, managementu a evropské politiky z Katolické univerzity v Louvain-la-Neuve (Belgie), kterou absolvoval v roce 2013.
Tomáš Čupr je zakladatelem několika významných českých projektů. V roce 2010 založil společnost Slevomat, v roce 2012 DámeJídlo.cz a v roce 2014 Rohlik.cz, kterému se dnes věnuje naplno. Působí jako partner v investiční skupině Enern či investor ve společnosti Twisto.cz.
Honza v Twistu zastává pozici Business Developement Directora od jeho vzniku, tedy roku 2013. Kromě akvizice nových partnerů se Honza stará hlavně o ladění komunikace Twista v košíku, bezchybný průchod nákupním procesem a přípravu interní i externí marketingové podpory. Před svým nástupem do Twista působil ve slevovém serveru Amplion.cz, který pomohl založit a následně jej po obchodní stránce řídil. Amplion.cz se stal za doby působení Honzy jednou z klíčových vertikál pro celou skupinu kolem Centrum.cz. Ve volném čase se věnuje sportu, cestování a svému labradorovi.
Vít Endler ex generální ředitel MALL.cz, dnes - podnikatel, small size investor a business konzultant.
Vít je zakladatel a CEO technologické firmy Brand Embassy, která pomáhá firmám jako Alibaba, Puma, T-Mobile, Vodafone, Samsung, ZOOT a dalším zlepšovat digitální zákaznickou péči a zvyšovat prodeje. Brand Embassy s pobočkami v Praze, Londýně, Dubai, Bostonu a San Franciscu obsluhuje zákazníky ve více než 30 zemích světa na 5 kontinentech. Vítek v minulosti založil a úspěšně prodal jednu firmu a se stylem zavřel druhou. Vystudoval britskou Teesside University, žije mezi Prahou a Kalifornii a třetím rokem se učí trefit do golfového míčku.
Peter Irikovský je generální ředitel marketingového cloudu Exponea a partner ve společnosti LRJ Capital. Dříve působil jako CEO ve společnosti Slevomat, ze které pomáhal vytvořit jednu z nejrychleji rostoucích internetových firem ve střední a východní Evropě. Slevomat se za působení Petera stal jedničkou v šesti zemích s příjmy více než 100 milionů EUR. Peter Irikovský působil na vedoucích pozicích (regionální ředitel Groupon UK) a jako konzultant ve společnosti McKinsey. Je absolventem Univerzity Singularity a také předsedou dozorčí rady Mezinárodní ceny vévody z Edinburghu na Slovensku. Jako řečník vystoupil například na konferencích Forbes, StartupGrind či akcích Evropské komise.
Štěpán má ve Feedo® na starosti marketing - zaštiťuje veškeré marketingové aktivity na všech trzích, kde je Feedo® aktivní. Zároveň se podílí na hledání nových příležitostí ke strategickému růstu společnosti. Do firmy se dostal přes e-shop Bestgolf, kde se věnoval online marketingu. Štěpán má vystudovanou pražskou VŠE se specializací na marketing.
Iveta Kutišová pracuje ve společnosti IKEA Česká republika jako vedoucí věrnostního programu IKEA FAMILY pro Českou republiku, Maďarsko a Slovensko. V roce 2014 stála za zrodem CRM řešení společnosti, v roce 2015 digitální účtenky pro zákazníky IKEA v regionu. V současné době se věnuje direct marketingu a optimalizaci emailové komunikace.
Miloš Malaník je generálním ředitelem DPD CZ a regionálním manažerem DPD Group CEE. Vystudoval ekonomiku a řízení strojírenství, ale od 90. let se pohybuje v mezinárodním zasilatelství, dopravě a logistice. Působil například v DHL Express, UPS Supply Chain Solutions nebo CEVA Logistics, posledně pak v přepravní společnosti TNT Express, kde byl generálním ředitelem pro ČR. Pro DPD CZ pracuje od dubna roku 2016. Společnost pod jeho vedením podnikla významné kroky směrem k budoucnosti logistiky a rozšířila svoje aktivity v oblasti mezinárodní přepravy. DPD je inovátorem také v oblasti e-commerce a svým klientům nabízí služby nad rámec doručování.
Miloš se volném čase věnuje horskému kolu a skialpinismu - dává přednost absolutní volnosti pohybu než předem nalajnovaným sjezdovkám. Má rád zvířata - s manželkou vlastní dva psy, a je přes tři roky veganem.
Kateřina je spoluzakladatelka digitální agentury Stario, kde působí jako Creative Director. Marketingu se věnuje 7 let a prošla firmami jako je L'Oréal či Digimind (francouzská obdoba Social Bakers), kde vedla marketingové oddělení s pobočkami v USA, Singapuru, Francii či Maroku.
Ondřej Malý vystudoval žurnalistiku a americká studia na Fakultě sociálních věd UK. V letech 2007 – 2012 působil jako redaktor v Lidových novinách a Hospodářských novinách. Od roku 2012 do roku 2017 byl členem Rady Českého telekomunikačního úřadu. V dubnu roku 2017 byl jmenován koordinátorem digitální agendy na Úřadu vlády ČR. V roce 2018 zastával pozici náměstka ministra průmyslu a obchodu. V současnosti je nezávislý konzultant.
Honza vede vývoj datových nástrojů pro online retail v Datawepsu. Soustředí se především na TrendLucid pro analýzu konkurence a Beed pro automatické bidování na cenových srovnávačích. Ve volných chvílich učí na MUNI analytiku a školí PowerBI.
Petra Plemlová alias ta s těmi 4mi dětmi a dvěma e-shopy unuodesign.cz a unuo.cz. Marginalitou našeho businessu je prodej designové metráže a výroba dětského oblečení. Původně učitelka mateřské školy, nyní “mamina” firmy s 30 zaměstnanci a obratem přes 30 milionů korun ročně to vše bez investora a cizího kapitálu. V unuo.cz se řídíme heslem lepší zapálený amatér, jak frustrovaný profesionál.
Je ředitelem oddělení Corporate treasury sales Citibank. Za dlouhou dobu působení v dané pozici se podílel na řešení lokální a regionální strategie v oblasti řízení rizik, eSales a eSolution.
Petr v roce 2003 založil Shopsys, předního českého shopdevelopera, který na vlastní platformě vyvíjí českým a slovenským klientům e-shopy. Na zkušenostech získaných během 15 let se stavbou více než 800 e-shopů dnes staví startup Shopsys Framework, open-source platforma pro stavbu velkých e-shopů, který Petr založil a vede. Shopsys Framework rychle roste i díky podpoře15 milionů korun od strategických investorů Incomming Ventures Michala Mičky a Reflex Capital Ondřeje Fryce.
Jan Šedivý má tři desetiletí zkušeností v IT průmyslu. Vedl řadu globálních výzkumných a vývojových projektů a je držitelem 19 amerických patentů. Začínal jako výzkumník a vedoucí výzkumu ve výzkumném centru IBM T. J. Watsona (1992–2008), později přešel do společnosti Google jako technický vedoucí manažer (2008–2010). Následně se vrátil na CTU-CIIRC, kde vede skupinu NLP.
Boril v polovině roku 2017 založil společně s agenturou Nydrle specializovaný datový tým Navidator, který se zabývá aplikací statistického modelování, strojového učení a umělé inteligence v marketingu. Před spoluprací s Nydrle pracoval v Deutsche Börse, kde se věnoval implementaci modelů pro řízení tržních rizik. V minulosti působil také jako analytik v ČSOB, založil platformu investičních příležitostí Czech Investment Platform a vedl startup na aukce elektřiny BigEdison. Boril Šopov vystudoval ekonomii na Institutu ekonomických studií Fakulty sociálních věd UK, Řízení rizik na Duisenberg School of Finance v Amsterdamu, LL.M. na Masarykově univerzitě v Brně a v současnosti dokončuje PhD v ekonomii na Univerzitě Karlově.
Jakub je e-commerce konzultant, investor do zajímavých online projektů a vlastník agentury Shockworks. Poslední 4 roky se zabývá především expanzí e-shopů do zahraničí a budováním e-shopů napříč Evropou. V posledních 12 měsících se mu podařilo expandovat jeden projekt na celkem 10 nových trhů, především ve východní Evropě.
Jan Tichý je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jako Chief Product Officer je odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména smysluplným propojováním různých oblastí internetového marketingu, cross-channel strategiemi, webovou a datovou analytikou, business intelligence a data science. V minulosti také založil analytickou společnost Medio Interactive či pracoval jako vedoucí projektů v agentuře H1.cz.
Jan Vraný je obchodní ředitel českého Googlu, kde se primárně zaměřuje na podporu tzv. digitálních exportérů, tedy firem, které z Česka či Slovenska pomocí internetu prodávají do zahraničí. Před příchodem do Googlu pracoval např. v poradenské společnosti McKinsey&Company, investiční bance Morgan Stanley nebo rychloobrátkovém gigantu Procter&Gamble.
David je výkonným ředitelem konzultační společnosti Acomware. Zodpovídá tak za přípravu firemní strategie a celkové řízení společnosti. V minulosti David v Acomware řídil oddělení Performance a oddělení Digitálních médií. Na této pozici měl na starosti správu významných klientů. Do společnosti přišel z agentury Performio ze skupiny Dignity.