Úspěšná zahraniční expanze díky "full-stack" přístupu k marketingu a datům. Firmy na správu svých online prodejních a marketingových aktivit využívají průměrně až 12 různých nástrojů, čímž se všechno zpomaluje a prodražuje. Své triky prozradí CEO společnosti, která měla za poslední rok 1000% nárůst MRR. V prezentaci (diskusi) si ukážeme, jak úspěšně růst změnou pohledu na zákazníka přes data a analytiku do zahraničí. Zároveň, jak efektivně a automaticky měnit doporučené produkty napříč zeměmi i zákaznickými preferencemi, a nezbláznit se při tom. Popovídáme si o tom, jak na nastavení efektivnější profitability a nákladů při růstu pro různé trhy i segmenty, a dotkneme se i tématu vykonávání efektivní kampaně ve více jazycích.
Peter Irikovský je generální ředitel marketingového cloudu Exponea a partner ve společnosti LRJ Capital. Dříve působil jako CEO ve společnosti Slevomat, ze které pomáhal vytvořit jednu z nejrychleji rostoucích internetových firem ve střední a východní Evropě. Slevomat se za působení Petera stal jedničkou v šesti zemích s příjmy více než 100 milionů EUR. Peter Irikovský působil na vedoucích pozicích (regionální ředitel Groupon UK) a jako konzultant ve společnosti McKinsey. Je absolventem Univerzity Singularity a také předsedou dozorčí rady Mezinárodní ceny vévody z Edinburghu na Slovensku. Jako řečník vystoupil například na konferencích Forbes, StartupGrind či akcích Evropské komise.