Moje přednáška se zaměří na využití vlastního potenciálu na 100 % , který dle mého může nahradit externí finanční příjmy. Dále si vysvětlíme, proč musíme mít jasno v tom, zda firmu máme na mléko, či na maso a že růst naší firmy je přímo úměrný tomu, co si o nás myslí zákazník. Naše firma je v mnoha ohledech netypická, a to například tím, že u nás “dělá marketing potrubářka”. A v posledních minutách bychom mohli zkouknout čísla a poradit si, “jak na to” bez peněz.
Petra Plemlová alias ta s těmi 4mi dětmi a dvěma e-shopy unuodesign.cz a unuo.cz. Marginalitou našeho businessu je prodej designové metráže a výroba dětského oblečení. Původně učitelka mateřské školy, nyní “mamina” firmy s 30 zaměstnanci a obratem přes 30 milionů korun ročně to vše bez investora a cizího kapitálu. V unuo.cz se řídíme heslem lepší zapálený amatér, jak frustrovaný profesionál.