V rámci letošního Českého košíku roku jsme si pro vás připravili přednášku, na které se dozvíte, jak vylepšit váš business pomocí Eye-Trackingu. Mimo jiné se seznámíte s technologií oční kamery, která snímá nákupní chování vašich zákazníků. Podíváme se očima testerů na to, proč některé e-shopy vyhrávají, jaká jsou nejčastější úskalí nákupních procesů, kde se zákazníci ztrácejí a na co se naopak zaměřují. Součástí přednášky bude také vizualizace nákupního chování a praktické ukázky, které vám pomohou lépe pochopit možnosti Eye-Trackingu.
Honza v Twistu zastává pozici Business Developement Directora od jeho vzniku, tedy roku 2013. Kromě akvizice nových partnerů se Honza stará hlavně o ladění komunikace Twista v košíku, bezchybný průchod nákupním procesem a přípravu interní i externí marketingové podpory. Před svým nástupem do Twista působil ve slevovém serveru Amplion.cz, který pomohl založit a následně jej po obchodní stránce řídil. Amplion.cz se stal za doby působení Honzy jednou z klíčových vertikál pro celou skupinu kolem Centrum.cz. Ve volném čase se věnuje sportu, cestování a svému labradorovi.