Na příběhu největšího českého e-shopu s dětským zbožím Feedo ukážeme taktiky marketingového plánování, priority i bariéry při vstupu na zahraniční trh. Společně s marketingovým ředitelem Štěpánem Jandlem se zaměříme na odlišnosti jednotlivých trhů, kde Feedo působí. Dozvíte se, co čekat na polském, slovenském a ukrajinském trhu, a jak oslovit správnou cílovou skupinu.
Štěpán má ve Feedo® na starosti marketing - zaštiťuje veškeré marketingové aktivity na všech trzích, kde je Feedo® aktivní. Zároveň se podílí na hledání nových příležitostí ke strategickému růstu společnosti. Do firmy se dostal přes e-shop Bestgolf, kde se věnoval online marketingu. Štěpán má vystudovanou pražskou VŠE se specializací na marketing.
David je výkonným ředitelem konzultační společnosti Acomware. Zodpovídá tak za přípravu firemní strategie a celkové řízení společnosti. V minulosti David v Acomware řídil oddělení Performance a oddělení Digitálních médií. Na této pozici měl na starosti správu významných klientů. Do společnosti přišel z agentury Performio ze skupiny Dignity.