Naprogramovat si bota je pro nás stále něco nového. Společnost Gartner předpovídá, že do roku 2020 bude 85 % veškeré zákaznické komunikace s firmou bez interakce s člověkem. V uplynulých letech se zvýšil zájem o chatboty pro účely zákaznické podpory a využívá je také marketing, obchodní oddělení či HR. Ukážu vám, jak jsme tvořili chatbota pro značku Ahmad Tea. A to od samotné myšlenky přes programování až po výsledky kampaně. Účelem bylo zvednout povědomí o sáčkovém čaji, který se rozpouští ve studené vodě. Chatbot oslovil klíčovou cílovou skupinu zákazníků.
Kateřina je spoluzakladatelka digitální agentury Stario, kde působí jako Creative Director. Marketingu se věnuje 7 let a prošla firmami jako je L'Oréal či Digimind (francouzská obdoba Social Bakers), kde vedla marketingové oddělení s pobočkami v USA, Singapuru, Francii či Maroku.