Jak Alibaba poskytuje zákaznickou péči ve více než osmi zemích přes sociální sítě? Jak může expandující e-shop minimalizovat náklady na zákaznickou péči bez snížení spokojenosti zákazníků? Jak lze využít video chat, Facebook Messenger nebo chatbot v zákaznickém servisu? Tyto a další dotazy zodpoví Vítek Horký.
Vít je zakladatel a CEO technologické firmy Brand Embassy, která pomáhá firmám jako Alibaba, Puma, T-Mobile, Vodafone, Samsung, ZOOT a dalším zlepšovat digitální zákaznickou péči a zvyšovat prodeje. Brand Embassy s pobočkami v Praze, Londýně, Dubai, Bostonu a San Franciscu obsluhuje zákazníky ve více než 30 zemích světa na 5 kontinentech. Vítek v minulosti založil a úspěšně prodal jednu firmu a se stylem zavřel druhou. Vystudoval britskou Teesside University, žije mezi Prahou a Kalifornii a třetím rokem se učí trefit do golfového míčku.