ERP systém + e-commerce platforma a další technologie jsou dnes základním pilířem úspěchu e-shopu a e-commerce společností jsou proto čím dál více technologickými firmami. Schopnost rychle nasazovat, testovat a vyhodnocovat nové funkce se stává nejdůležitější konkurenční výhodou. A možná nejlépe to lze vypozorovat právě na expanzi do zahraničí, která sama o sobě znamená vždy obrovské množství změn a úprav na vašem e-shopu. Přijďte si poslechnout zkušenosti z desítek expandujících e-shopů a rady, jak se nenechat zpomalit nevhodným výběrem technologické platformy.
Petr v roce 2003 založil Shopsys, předního českého shopdevelopera, který na vlastní platformě vyvíjí českým a slovenským klientům e-shopy. Na zkušenostech získaných během 15 let se stavbou více než 800 e-shopů dnes staví startup Shopsys Framework, open-source platforma pro stavbu velkých e-shopů, který Petr založil a vede. Shopsys Framework rychle roste i díky podpoře15 milionů korun od strategických investorů Incomming Ventures Michala Mičky a Reflex Capital Ondřeje Fryce.