Geografické hranice byznysu se stírají, množství informací se zvyšuje, stejně jako požadavky na rychlost jejich přenosu. Pro každou firmu je důležité v zahraničí prodat své výrobky/služby a dodat je zákazníkovi včas. Je to však pouze jeden úhel pohledu. Neméně důležité je zabezpečit fungování denního byznysu z finančního pohledu, kam mimo jiné patří i specifické nároky e-commerce společností na platební metody v různých zemích světa, řízení likvidity, struktura účtů, pokrytí kurzového rizika nebo zefektivnění finančních procesů tak, aby to klientovi ušetřilo čas i peníze. Tento pohled bývá v začátcích expanze do zahraničí klienty často opomíjen, nicméně pro úspěšnou e-commerce společnost, která chce i nadále růst, je naprosto nezbytné, mít efektivní řešení pokrývající zmíněná finanční úskalí spojená s expanzí do zahraničí.
Díky zkušenostem s našimi lokálními i globálními e-commerce klienty a přítomnosti Citi ve více než 160 zemích světa, by se Martin chtěl zaměřit právě na výše zmíněná finanční úskalí a na konkrétních příkladech ukázat, jak jejich inovativní finanční nástroje fungují v praxi a jak mohou pomoci při expanzi právě vaší společnosti do zahraničí.
Je ředitelem oddělení Corporate treasury sales Citibank. Za dlouhou dobu působení v dané pozici se podílel na řešení lokální a regionální strategie v oblasti řízení rizik, eSales a eSolution.