Starají se vám o PPC, zbožáky, e-mailing, social nebo SEO různí lidé, různé týmy nebo dokonce různé agentury, které se spolu navzájem nebaví? Určitě jsou to všechno specialisté, každý z nich tomu svému oboru perfektně rozumí. Ale nepřijde vám na tom i tak něco špatně? Přestaňte brát svůj marketing jako řadu samostatných disciplín, které prostě stačí někomu zadat a rozhodit. Skutečná síla je ve správné kombinaci, intenzivní spolupráci a propojení všech vašich marketingových kanálů dohromady. Tedy v cross-channel marketingu.
Jan Tichý je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jako Chief Product Officer je odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména smysluplným propojováním různých oblastí internetového marketingu, cross-channel strategiemi, webovou a datovou analytikou, business intelligence a data science. V minulosti také založil analytickou společnost Medio Interactive či pracoval jako vedoucí projektů v agentuře H1.cz.